Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ilzas schreef:ja, er NA... we hebben het nu toch over tijdens de proef...
Ik ben ook relaxt na mijn werk, maar dat impliceert totaal niet dat ik op mijn werk ontspannen ben.
KiWiKo schreef:dan moet je dat toch eens gaan doen........... want het is namelijk een totaalplaatje....
als je op de tribune zit dan "pakt" hij je........ kan je niet omheen.
Peerd straalt zo gruwelijk veel uit, en dat is nou net niet wat je van een foto of filmpje kan zien.
het is het totale plaatje wat je krijgt als je naar hem Live kijkt....... echt ik ben veel gewend, maar van die bok krijg ik gewoon kippevel.......
MET al zijn foutjes en dingetjes erbij..........
Citaat:, dus dressuursport draait tegenwoordig om het kippenvel gevoel? Ik dacht dat het ook om correctheid draait? Of vergeten we dat hier nou?
Omdat Totilas zo gruwelijk veel uitstraalt geeft het niet dat hij te extreem met z'n benen zwaait?! Natuurlijk is hij een ONTZETTEND gave bok, met evenveel uitstraling. Maar het is te extreem.
normanfan schreef:Spanning. Loperigheid. Combinatie daarvan. Zoiets. Niet omdat Edward veel controle wil. Controle krijg je nl. niet aan de voorkant.
Huertecilla schreef:pharagirlke schreef:Ik heb ook 500kg vluchtdier die flink heet is
´Vluchtdier´ bestaat niet.
Heet gevoérd?
Citaat:NHevaVD: Jij zei dat er niets op aan te merken was, vandaar dat ik een van de onvolledigheden naar boven halen... Maar kennelijk mag Totilas dat, zo dacht de jury er ook over.... Toch jammer voor dat vosje dat voor diezelfde tactfouten een drie kreeg... Als dat alles is... Tja je kan ook zeggen "als het daar al mis gaat.....". Tactfouten worden vaak veroorzaakt door spanning......