GPA SPEEDAIR

tjah, en dan moet je 'm wel opzetten
zo'n duur ding

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Def schreef:Ik rijd altijd met cap. Ik zie geen enkele reden voor iemand om zonder cap te rijden. Hoofdpijn van je cap? Volgens mij past je cap dan niet. En dan nog, liever hoofdpijn dan allerlei enge hersenaandoeningen omdat je er vanaf bent gevallen!
Alle paarden (hoe oud, jong braaf enz) dan ook zijn vluchtdieren. Gewoon een goed passende cap kopen, vind dat daar ook best wat geld voor uitgegeven mag worden en er een gewoonte van maken!
Vind dat iedereen voor zichzelf moet beslissen uiteindelijk, maar als ik lees dat bijvoorbeeld mensen met kinderen altijd zonder cap rijden bekruipt mij toch een gevoel van irritatie hoor! Fijn dat je je paard zo vertrouwt, minder fijn voor de kinderen die een moeder kunnen krijgen die niets meer kan...
yvette24 schreef:ik krijg ook altijd veel hoofdpijn als ik met cap rij maar vanaf 1 jan word t hier verplicht, op zich goed maar pfffffffff moet er nog ff niet aan denken!
met springen op cross heb ik wel altijd cap op, maar met dressuur op gewoon bos in?????? ehhhhhh