Dat veel dingen uit 1 en dezelfde fabriek komen wil niet gelijk zeggen dat de gebruikte materialen/ingrediënten ook hetzelfde zijn... heb vroegah vakantiewerk gedaan in een confectie.. die maakten merkkleding maar ook goedkope merkloze dingen... maar de klossengaren moesten wel gewisseld worden... er werden andere stoffen gebruikt...
denk niet dat dat veranderd is.... idem bij een bekende slaatjes fabriek hier in de buurt..... er worden andere grondstoffen gebruikt voor de goedkopere merken....
Verder heb ik de ervaring met oa hoofdstellen, bitten, caps, rijbroeken etc van goedkopere merken en duurdere merken... en heb het dan alleen al over de pasvorm, duurzaamheid, wel of niet snel roesten etc....
een HH budget dekje voldoet echt wel aan de eisen... maar niet aan mijn eisen, vwb transpiratieafvoer, pasvorm, vormbehoud, levensduur, slijtvastheid etc..
Mijn dochter heeft pikeurrijbroeken, niet om het merk maar om de pasvorm, vormvastheid etc...
maar ze heeft ook HH broeken gehad, equitheme, cavallo, eurostar, kentucky, enz... praat dus uit eigen ervaring....
vanwege de grote hoeveelheden stro die er werd opgegeten ben ik weer overgegaan op krullen