Citaat:En nog steeds heel moe... lijkt net of het nooit overgegaan is...
Dat zouden mijn woorden kunnen zijn...
Maar dat is wel erg offtopic
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:En nog steeds heel moe... lijkt net of het nooit overgegaan is...
Yamcha schreef:runningkawa schreef:Is dat zo ja?
Ik heb wel van meerdere (natuur) artsen gehoord dat mijn stofwisseling niet goed is, maar wat te doen weten ze niet
Ja, je hoort het vaker... een oom van mij had het ook, die slikt nu medicijnen... maar dat is ook niet alles, het helpt iets, maar hij valt niet af, en hij eet erg gezond. En nog steeds heel moe... lijkt net of het nooit overgegaan is...
@ Marije: Heb je ook een grote cola?
lindsey schreef:Dat je met 70 kg niet op een shetje kan stappen dat snapt bijna iedereen want dat is zielig voor de shetlander omdat zijn rug/benen te veel worden belast.
Dat je met 120 kg ook wel heel erg zwaar bent voor een kwpn'er vind bijna niemand zielig voor het paard maar dat is vooral zielig voor de mens want die voelt zich aangevallen omdat die te dik zou zijn.
Waarom kan iedereen wel begrijpen dat je te zwaar kan zijn voor een shet. Maar wil het er bij velen niet echt in dat je te zwaar kan zijn voor een kwpn' er?
Snoevie schreef:(waarom wordt er btw steeds over een KWPN gesproken?word ook nogal gegeneraliseerd merk ik)
SisLeone schreef:het is een paard die diagnose Kissing Spines had voor ik hem kocht).
Dit zeg ik niet omdat ik dat vind maar meerderen met mij.
En tuurlijk ik ben het er mee eens dat je met overgewicht niet op ieder paard moet gaan rijden. Maar goed moet kijken of het een geschikt paard is. En daarbij maakt ras en grootte mij niet zoveel uit.