Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Lizzii schreef:Mmm...een doordenkertje...je zit op handen en knieën beeld je in dat je een staart hebt en draag hem hoog....dan ben je toch verplicht om je buikspieren te ontspannen en je rug hol te maken...nu zijn wij geen paarden natuurlijk... Maar toch
Agossie schreef:_Esther_87_ schreef:
Leuk, welkom. Heb je ook gezien dat dit deel 2 is, je hebt dus nog wat leesvoer hihi, deel 1 is ook heel interessant!
Affin, na een maand is alles doorgelezen en kan Stephanie eindelijk reageren...![]()
Mooie fjord heb je trouwens! (ze heeft wel een zwaar hoofd...)
knollentuin schreef:ik zit al een poosje lekker mee te lezen en te kijken , ik ga hier ook een paar fotos zetten, leuk!
Lizzii schreef:Mmm...een doordenkertje...je zit op handen en knieën beeld je in dat je een staart hebt en draag hem hoog....dan ben je toch verplicht om je buikspieren te ontspannen en je rug hol te maken...nu zijn wij geen paarden natuurlijk... Maar toch
bertie schreef:Calimero_ schreef:Ik ben helaas iemand die als het niet goed gaat snel boos word.
Hierdoor begint Belarus echt te staken en krijgen we vreselijk ruzie. Deze week ben ik bezig geweest met rustig blijven, wel corrigeren maar niet boos worden. En je raad het al, we hebben super fijn gereden!
Ik merkte dat Belarus zelf nu ook beter zijn best wou doen!
Dit had als resultaat dat we gister op wedstrijd 183 en een tweede prijs en 191 en een eerste prijs hadden op wedstrijd gister!
Wat bijzonder, Calimero, dat je zo open bent dat je kunt vertellen dat je snel boos wordt.![]()
En nog véél bijzonderder dat je er mee leert omgaan, en dat je het zo fijn in je wedstrijdresultaten terugziet.![]()
Jij wilt natuurlijk ook niet dat Belarus staakt. Kan me ook wel voorstellen dat je je zelf wel voor de kop kunt slaan dat het door jouw gedrag kan ontstaan zijn.
Dit is het begin van leren hoe je met je eigen gedrag om kunt gaan.
Echt, fantastisch!![]()
Hoezo, paardrijden is 'vormend'?