Arabesk schreef:normals
Waarvan???
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabesk schreef:Pas als iemand wat aan me vraagt geef ik antwoord. En op bokt worden veel vragen gesteld dus dán zeg ik wat.
Electra63 schreef:maar om op een willekeurig plaatselijk concours te gaan filmen en deze filmpjes hier plaatsen is IMO not-done.Tendance schreef:Dat vind ik ook zeker NOT done, tenzij er toestemming gevraagd is, maar dat wil ik niet geloven.
Arabesk schreef:Ik wil wel meedoen, maar alleen als ik oogjes van normals mag uitkrabben
germie schreef:Bitje zit te ver achterover vanuit de onderrug. En de handen van Tendance zouden inderdaad lager kunnen.
Maar ik vind beiden niet van 'bedroevend niveau en paardenkwellend'. Kortom, gewoon lekker blijven rijden en aan verbeterpunten werken.
listiglistje schreef:We gaan toch niet allemaal foto's spammen hèdaar is je profiel en onderschrift voor
![]()
Daarbij met het verbeteren van de rijtechnische kunsten, omgang en welzijnsperikelen is niemand uitgeleerd......
(een foto is trouwens ook maar een momentopname en geeft geen beeld van de omgang en het welzijn van je paard/pony)
Het gaat hier om excessen op het voorterrein en in de ringdus laten we het daarbij houden.....(ik zie het overigens nooit)
Tendance schreef:listiglistje schreef:We gaan toch niet allemaal foto's spammen hèdaar is je profiel en onderschrift voor
![]()
Daarbij met het verbeteren van de rijtechnische kunsten, omgang en welzijnsperikelen is niemand uitgeleerd......
(een foto is trouwens ook maar een momentopname en geeft geen beeld van de omgang en het welzijn van je paard/pony)
Het gaat hier om excessen op het voorterrein en in de ringdus laten we het daarbij houden.....(ik zie het overigens nooit)
Ik ga niet meer foto's spannen dan deze, maar wilde meer aangeven met de foto, wat ik niet zielig vind. En dat is, dat ik lichtelijk wat vreemd met mijn handen zit. Het kan mooier, maar ik vraag me dus af of er ook mensen zijn, die dit echt not done vinden en dan laat ik dus liever iets van mezelf, dan van een ander zien.
Overigens liep ze hier zeker niet te diep en ben ik helemaal niet te sterk, maar mijn merrie zoekt zelf wat druk op, want anders wordt ze onzeker, en de stangteugel hangt bijna los.
Mijn handen zijn te hoog en staan wat raar, dat kan iedere leek zien, dus daar moet ik aan werken! Maar dat weet ik.
Een foto is een momentopname, maar dat is een filmpje ook, dus als je een foto niet mag beoordelen als zijnde het totale beeld van het rijden, dan mag dat met zo'n kort slowmo filmpje ook niet.
Is niet als een aanval op jou bedoeld hoor listiglistje
Air schreef:Juist omdat het een momentopname is zie je wat er fout gaat. Je poedersuiker veel beoordelen op foto's hoor
Zo zie ik bij Bitje (waarschijnlijk doordat ze achterover hangt) een gespannen kaak bij dr paard.