Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Whinnylando schreef:Ik vergruis het omdat de rolkur (imo kin op de borst trekken) totaal indruist tegen het van achter naar voor rijden. En nog tig redenen meer, maar dit is er een van.
tjoppie schreef:Whinnylando schreef:Ik vergruis het omdat de rolkur (imo kin op de borst trekken) totaal indruist tegen het van achter naar voor rijden. En nog tig redenen meer, maar dit is er een van.
Als je je er meer in zou verdiepen dan weet je dat het niks met kin op de borst trekken te maken heeft, en dat is dus wat men bedoeld met kortzichtig en niet van mening willen bijstellen omdat men vind dat ze op de conclusies die ze trekken bevestigd door hun eigen paard van bovengemiddeld informatie voorzien.
Maar we hadden het hier over LDR niet over rollkurr dat zijn twee hele verschillende dingen.
Whinnylando schreef:Het topic gaat eigenlijk over LDR en of Rolkur en wat het verschil dan is. Jij bent de expert dus ik heb eigenlijk dezelfde vraag als Murphy
clarence schreef:Whinnylando schreef:Het topic gaat eigenlijk over LDR en of Rolkur en wat het verschil dan is. Jij bent de expert dus ik heb eigenlijk dezelfde vraag als Murphy
Volgens de FEI is de ene met kracht/force en de ander niet.
Je kan trouwens perfect een paard met z'n kin op z'n borst laten lopen zonder al teveel kracht hoor.