Cybalia schreef:Wij zeiden altijd op de manege: Een goede ruiter, valt een keer van zijn paard!
Zelfs Anky valt nog wel eens van haar paard!
Alleen nu ga ik zeuren! DRAAG AUB ALTIJD EEN CAP!!!!!!
ik zal mijn verhaal even vertellen,
ik ben ik februari 2010 op het makste paard van mijn vriend gestapt ik ging even heel simpel uitstappen op de dijk, en t paard gaat er met kaken op elkaar en 10cm groter met een volle rengalop er vantussen,
ik kon niks meer dan wachten tot ik m kon sturen, uiteindelijk viel het paard en ik heb een
hesenbloeding, 3 hersenkneuzingen en een schedelbasis fractuur opgelopen.
dat ik nu leef is een wonder, ze dachten dat ik het nooit zou ocerleven!!!! dat ik niet gehandicapt ben is al helemaal een wonder!!! ik mag nog steeds nie werken en ben nog revaliderende! en ik heb wel blijvens hersen letsel waar ik me leven lang rekening mee moet houden!
ik wil ben er absoluut niet trots op maar wil even duidelijk maken dat een cap niet voor niets verplicht is,
en je leven kan redden mensen!!!!
Door dit verhaal, draag ik nu écht altijd een cap.
)
), voel je dit niet aankomen dan val je er af, das wel wat ik ook ff wil zeggen, een paard "vraagt" al ver van te voren of hij bang moet zijn of gewoon door kan stappen, draven, galoperen, als jij dan antwoord met een duidelijke houding is er vaak niks aan de hand!