Marocje schreef:Ja, mijn pony heeft een maand of vier geleden een behandeling gehad. Ik vond het erg interessant, en mijn pony erg lekker. Hij is ook erg vooruit gegaan, maar dat is ook een combi van weet ik. Zoals het longeren, WADH.. Het was ook erg fijn om te horen waar mijn pony vast zat, of moeite mee had. Dat was ook veelal een bevestiging, maar daarna kan je wel veel gerichter trainen!
maralyn schreef:Ja toevallig wel.
Was een paard, en die leek atactisch. Arm dier stond te shaken in het land.
Ineens kwam er ook nog een stok en stok kreupel uit het land.
At moeilijk, kwam ook moeilijk aan.
Wat is dat dier onwijs opgeknapt hierdoor.
Shaken is minder. Samen met een andere hoefsmid, kreupelheid over. En dier begint ook te groeien.
Heel bijzonder om te zien en dat het ook echt werkt.
Ik was erg sceptisch, tot ik het zag.
Dank jullie wel! Ik ben erg benieuwd wat het voor ons kan/gaat doen. Verslag zal ik zeker hier doen t.z.t. 
Sjolvir schreef:Daar moet je niet te moeilijk over doen..
Kent die van jou een deken?
Dit is gewoon een andere deken..... Dat is hoe je het aan moet vliegen, niets eng ding, gewoon deken..
En onder deken kan je staan en sta je ook wel eens op. (wat dan normaal weer niet de bedoeling is)
Wat ook leuk is vuilniszak vol halve liter flesjes sparen en die op een dekzeil gooien en daar overheen met je paard. 
Als je het zo benoemd klinkt het inderdaad heel logisch. Gewoon een deken, no big deal. 
Die ga ik eens proberen, ben benieuwd! 
Update van onze kant: Wij gaan fijn. Ilse ontwikkelt haar spieren steeds beter, al denk ik dat we even een tijdje ieets rustiger aan gaan doen voor haar spieren, volgens mij heeft ze een beetje spierpijn. Al was ze vandaag na het longeren wel mooi soepel en weer lekker los. Afwisseling tussen met chambon en met touwhalster longeren is trouwens erg fijn.