Huertecilla schreef:Wat ik al schreef Rianneke, kennis en smaak....
ik denk wel dat wij elkaar begrijpen
Huertecilla schreef:Helaas niet functioneel, net zo min als de erg fraaie sporen die ik gezien heb, dus beiden NoNo's. Jammer hoor.
De bestelling voor de tuigleren halsringen echter is bevestigd. Nu de 'pistool'houders voor de drinkflessen nog
heb je toevaillig ook nog een foto van die sporen
ben wel heel benieuwd hoe die er uit zien!!en ik had al eerder in je profiel gekeken, maar wil nog even zeggen dat ik die halsringen toch echt super vind!
chant_xx schreef:vraag ik me af je paard wordt er tog niet gelukkiger van duurdere spullen
trouwens een ouder zadel vind ik persoonlijk convertabeler zitten dan een nieuwe
kom maar binnenvallen hoor! nieuwe gedachtes zijn altijd welkom!
tuurlijk word een paard niet gelukkiger van duurdere spullen...de mensen die dat denken worden denk gelukkiger van hun eigen duurdere spullen...
en die oudere zadels zitten vaak ook lekkerder dan nieuwe! oudere zadels zijn al lekker gevormt naar je kont
maar er zijn ook zeker nieuwe zadels die vanaf moment 1 lekker zitten! maar goed dat is gewoon afhankelijk van een aantal dingen...zowiezo speelt de kwaliteit van het zadel mee, maar ook zeker de persoonlijke voorkeur van de ruiter! de 1 zweert bij een zadel van br/kn of wat dan ook en de ander heeft super veel plezier met een zadelmarkt zadel...

: Kwaliteit is zeggen wat je doet en doen wat je zegt