Kendra schreef:Dit wordt echt een fijn topic, waarin iedereen het geweldig doet en er eigenlijk nooit iets mis gaat.
Natuurlijk wel bij anderen - maar gelukkig kunnen jullie het meestal weer recht breien![]()
.
Ik haak af, want behoor tot die andere categorie: 'doet goed haar best', schreef de juf altijd op mijn rapport. Dat blijf ik doen. Maar het blijft soms ploeteren. Meestal gaat het goed, maar ik heb toch ook wel eens voor de stal gezeten en één van mijn eigen fokproducten diep in de ogen gekeken:
'We hebben je goed opgefokt, netjes zadelmak gemaakt, alle tijd gegeven, je laten keuren, röntgenen, fysio/osteo/tandarts/zadelmaker op tijd laten komen, een goede ruiter en goed instructie voor je gezocht ..... en toch doe je het niet. Wat kan ik nog meer doen???'
Ik vond het oprecht fijn om te lezen dat dit bij een aantal mensen nooit voorkomt. Wat zou ik graag een tijdje bij jullie op stal rondkijken om te zien hoe jullie dit voor elkaar krijgen.
Nee hoor, soms krijg je het niet voor elkaar, ook al heb je er alles aan laten doen. Vaak is er dan wel iets, maar kun je het gewoon niet vinden. Zelf heb ik dat niet aan de hand gehad, maar er gaan ook weer niet zoveel paarden door mijn handen. Soms kun je net pech hebben.