Leuke poownie!
Je zit bewust naar voren.
Toch denk ik dat je dat niet hoeft te doen, je duwt haar als het ware zoveel mogelijk de grond in.
Dat kan vast de bedoeling niet zijn, vooral niet omdat ze uit zichzelf mooi in balans lijkt te lopen!
Ze lijkt sterk genoeg in de achterhand, dát zou ik liever als uitgangspunt willen nemen.
Je hebt me ergens op betrapt, namelijk dat ik de mooiste momenten hier geplaatst heb! Ze is nog lang niet altijd zo in balans als op deze foto's!
Maar ik zou wel iets rechterop kunnen komen idd!Schwung komt vooral uit de achterhand, en het sterker worden van een rug komt door schwung.
Alle ingrediënten lijken aanwezig. Nu nog een ruiter die het niet de soep in draait.
Je zit wel érg voorover, véél meer dan je zou verwachten bij het inrijden van een jong paard (en eh .. is ze geen zeven? - dus voldoende uitgegroeid?). Na 20 keer rijden mag je echt al een stuk rechter zitten, hoor. Je kunt ook overdrijven in je poging het 'goed' te doen.
En hier sla je de spijker op zijn kop, ik wil het zo graag goed doen dat ik verkrampt ga zitten. Wat je dus ook terugziet!Jouw houding komt niet overeen met het totaalbeeld. De houding van je paard is beter dan die van jou.

Pas je maar bij haar aan, zou ik zeggen!
Daar heeft je paard profijt van!
Vanaf volgdende week kruip ik er weer op dus ik zal eraan denken!Wat ik me afvraag is of je door je zadel naar voren kiepert. Ligt het diepste punt van het zadel wel in het midden?
Jeps, ik zit al sinds ik mij kan herinneren enigzins naar voren en met een lichte 'kromming' in mijn rug. Ligt dus zeer zeker niet aan het zadel maar bij mijn rugspieren die sowieso sterker moeten worden en ik moet wat meer vertrouwen in mezelf (terug)krijgen!