Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Supervixen schreef:Ik ben het helemaal met je eens! Ik rijd nu al anderhalf jaar een jong paard (die nu van mij is inmiddels) en ik merkte dat de vorige eigenaar ook veel te snel wilde dat het beest in de krul liep. Terwijl ik nog bezig was met haar fatsoenlijke rechte lijnen te laten lopen. Ik ben blij met ieder klein stapje dat we vooruit gaan en of dat nu één of drie jaar duurt zal me een worst wezen. Zolang zij en ik maar plezier met elkaar hebben en samen wat leren.
Mijn instructrice zegt dat je een paard best eens flink been mag geven (lees een schop) als hij totaal niet voorwaarts wil, maar de voorwaarde is dan wel dat je daarbij de hele voorkant loslaat zodat het paard ook echt vooruit kan, want dat wil je. Ik heb het één keer geprobeerd en daarna was het voor haar meteen de hele les duidelijk dat als ik mijn been eraan legde ze vooruit moest.
Tendance schreef:AAAAAAHHHHHHHHHHHHH Waarom doen jullie zo lelijk tegen elkaar op pagina 27.
Ik heb de laatste berichten alleen even mee gelezen, maar kan er geen touw meer aan vast knopen!!
Wil iedereen weer goed gaan lezen en dan op de juiste manier reageren?
Dan snap ik er tenminste ook weer wat van... En dat heeft niet met intelligentie te maken.
Ik zie daar veel piranha's, maar kan er geen touw meer aan vastknopen.
Electra63 schreef:Misschien een idee voor John de Mol: een reallife-soap met paardenmeisjes/jongens. Als locatie dan een grote pensionstal met binnenbakken, boxen, solarium, kantine, ijzers, stang/trens e.d. en daarnaast een weitje met de paardjes 24/7 buiten, natuurlijk bekappen, bitloos enz.. .
Arabesk schreef:Electra63 schreef:Misschien een idee voor John de Mol: een reallife-soap met paardenmeisjes/jongens. Als locatie dan een grote pensionstal met binnenbakken, boxen, solarium, kantine, ijzers, stang/trens e.d. en daarnaast een weitje met de paardjes 24/7 buiten, natuurlijk bekappen, bitloos enz.. .
Niet binnen dezelfde straal van 100 meter, dat trek ik niet