Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KiWiKo schreef:smoes 1 is al druk in de maak........ de afstand.....
horseyfries schreef:Ik begrijp hieruit dat ik mijn wedstrijd 13 maart absoluut niet hoef af te zeggen?
Tsja, Kiwiko, ik ben bang dat je toch gelijk aan het krijgen bent.....
KiWiKo schreef:prof, ik blijf bij mijn post tot dat je mijn stelling omtrent deze onderuit kan halen door uit te leggen waarom je lesklanten geen correcte SB of met een correcte aanleuning kunnen rijden, waarom je het dan zelf niet voor kan doen.
en dan wil ik graag ook horen waarom een SB of aanleuning of activatie van achteren anders is bij springen dan dressuur.
Professor schreef:Het is mij opgevallen dat mijnheer Kandankovitsch geheel tegen zijn eigen afspraken reageert heeft.
Hij heeft mij beloofd niet als spreker af te treden, aangezien ik geen enkele grond daarvoor kon vinden.
Mijnheer Kandankovitsch mij enige tijd geleden een PB gestuurd lang voor dat mijnheer Kadankovitch dit op het topic naar voren bracht, om als spreker af te treden aangezien hij van gedachte was dat hij niet meer neutraal zou zijn.
Dit vind en vond ik niet bovendien is het een man een woord.
Net zo als de afspraak dat ik in de voorbespreking gezegd heb dat ik in de maanden Januari en februari zeer slecht kon, aangezien ik nog andere verplichtingen heb.
Wat mij verschrikkelijk stoort is dat nu dingen naar voren komen die geheel niet zijn afgesproken.
En dat de deelnemers van de bijeenkomst geen enkele keer werkelijk hier op het topic ingegrepen hebben wat betreft de afspraken enz....
Mevrouw horseyfries gaat de dag indeling bepalen, wat geheel niet was afgesproken en dat vind ik niet juist.
Alternatief was afgesproken wanneer zij niet kon rijden vanwegen haar hernia, een leerling haar plaats in zou nemen qua rijden.
Dat wij beiden tergelijkertijd zouden warm rijden, juist om het vergelijk duidelijk te laten zien.
Dat daarna oefeningen zouden worden getoond op aanvraag van het publiek, en hoe wij problemen zouden oplossen.
Het beste wat wij nu kunnen doen is nog eens een bespreking te houden met de groep die de eerste keer er ook was.
Dit geschreeuw op het forum is niet mijn stijl.
Bovendien bemoeien zich nu mensen ermee die niets af weten van de doelstelling van de Praktijkdag.
Denk dat de rust er weer in komt wanneer men duidelijk met elkaar afspreekt het hoe en waarom, en niet door voortdurend elkaar verkeerd begrijpt, door tussen roepen van anderen.
Zelf heb ik mij verwonderd dat men zomaar aanneemt dat ik de praktijk dag ontwijk, daar heb ik geen woord over gerept, heb mij alleen verwonderd over het verbreken van afspraken.
Vooral de onrust mijnheer Kandankovitsch die u verstrooit, dat u zich niet aan de PB houdt die u mij zelf gestuurd heeft.
Dit vind ik zeer verwonderlijk, ik weet dat men PB´S niet openbaar maken mag, dat is een afspraak hier op Bokt.
Wanneer de deelnemers aan dit topic deze pb lezen zouden dan komt er een geheel ander licht op de discussie.
n.l. dat u uw woord breekt, mijheer Kandankovitsch, en dat u net zo als ik weet wat wij besproken hebben zowel per pb als op de praktijk dag.