Paard met zweep op hoofd slaan

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mando

Re: Paard met zweep op hoofd slaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:42

pharagirlke schreef:
suleilitha schreef:
Hihi, zou het helpen als je voor je paard op de grond gaat zitten en "kom van dat dak af" gaat zingen???

Huilen van het lachen Dat helpt niet! Je moet op zijn minst iets verzinnen he!
Alla:
"oooooh lief paardje ooooh... Kom toch naar beneeeeeeeden... Kzie je liever op vier beeeeeenenn..."

Nee hoor ik zie dan liever... Nu in de aanbieding bij de Albert Heijn... Mando Rookvlees....
En moet wel die kale gaan zingen he.... Haha!

Touchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 15:30

Oke, weer wat geleerd dan x] Iedereen zei namelijk dat je een steigerend paard op de borst moest tikken omdat de meeste dan naar beneden kwamen? Nouja, ik heb ook nog nooit echt ervaring met een steigerend paard gehad x)

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 15:36

Enig idee hoe gevaarlijk het is om op de borst te gaan hangen bij een steigerend paard?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 15:40

Utixo schreef:
Enig idee hoe gevaarlijk het is om op de borst te gaan hangen bij een steigerend paard?

Hihi, er staat slaan, niet hangen Knipoog

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 15:57

Je kunt een paard toch niet op z'n borst meppen zonder ervoor te hangen ? Clown

Ernaast dan, stelletje wijsneuzen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 15:59

Haha, ik probeer er een beeld van te krijgen hoe je het voor elkaar moet krijgen als je er op zit Knipoog en ik ben er nog niet uit Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:12

Utixo schreef:
Je kunt een paard toch niet op z'n borst meppen zonder ervoor te hangen ? Clown

Ernaast dan, stelletje wijsneuzen.

als de zweep lang genoeg is, kan alles... Kan die van mij prima een mep geven op zijn of haar borst terwijl ik er op zit Clown

Semmie3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:32

Zielig voor dat paard!
Ik vind het wel bij dierenmishandeling horen want je hoort dieren niet te slaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:34

Semmie3 schreef:
Zielig voor dat paard!
Ik vind het wel bij dierenmishandeling horen want je hoort dieren niet te slaan!

Hihi, ook niet als ze steigeren dan?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:36

Semmie3 schreef:
Zielig voor dat paard!

dieren horen ook niet te steigeren Clown Zolang die te vreten krijgen hebben ze te luisteren Whoosh!

Ben overigens eens benieuwd of jij niet slaat als een boze pitbull je arm een keer vast heeft... Clown (niet dat het dan zin zou hebben om te slaan maar goed)

Ik heb het idee dat mensen veel softer zijn met dieren, dan dieren met elkaar Clown En degene die hier het hardst schreeuwen dat slaan niet mag, weten volgens mij het minst af van het wezen paard....

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:40

Semmie3 schreef:
Zielig voor dat paard!

dus als jij uitgaat, en er zit een of ander wijf jou constant te skuppen op de dansvloer........ dan zeg je niet dat het een keer klaar is????????

kaill87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:45

Kiwiko: nee ik haal gewoon uit Clown haha nee hoor zal het eerst "vriendelijk" vragen..

Heb dit hele topic doorgespit en heerlijk gelachen om de "penny" antwoorden.
Nee hoor, ik ben dan ook van de hardere aanpak. Er wordt simpelweg niet gesteigerd ( evenals geschopt of gebeten ), doen ze dit wel dan kan het paard wat vervelends terug krijgen.

Mijn AV'tje heeft het 1 keer gedaan, 1 tikkie tussen z'n oren en nu haalt het niet in z'n hoofd hoor. En al is het nog zo'n meut, kopschuw is ie er niet van geworden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:47

Vraag me wel af hoeveel van al die mensen die zo tegen het uitdelen van een mep zijn, zelf op een steigerend paard hebben gezeten Knipoog

kaill87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:49

Uh geeneen gok ik zo.. Ik kan niet zeggen dat ik barst van de ervaring met steigeraars maar heb wel eens een enkeling onder me gehad en mijn 1e reactie is uithalen, denk er niet eens aan om wat anders te doen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:59

kaill87 schreef:
Uh geeneen gok ik zo.. Ik kan niet zeggen dat ik barst van de ervaring met steigeraars maar heb wel eens een enkeling onder me gehad en mijn 1e reactie is uithalen, denk er niet eens aan om wat anders te doen.

inderdaad... Hier hetzelfde, het is niet dat ik er al 40 onder mijn kont gehad heb, maar die wat steigerde, mochten uit reflex een flinke uithaal incasseren Bloos Dan vonden ze het ook meteen een stuk minder geinig. (ik vond het na het rijden ook minder geinig bij Pret, want mijn knokkels waren blauw Rolleyes hard hoofd heeft dat ding. Had geen zweep bij de hand bij haar Bloos)

kaill87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:19

haha das weer minder, en een steigerend paard EN ook nog eens blauwe knokkels Clown

Tegenwoordig mag je een paard geen opvoedkundig tikje uitdelen, das gelijk dierenmishandeling.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:22

kaill87 schreef:
haha das weer minder, en een steigerend paard EN ook nog eens blauwe knokkels Clown

Tegenwoordig mag je een paard geen opvoedkundig tikje uitdelen, das gelijk dierenmishandeling.

kzeg het vaak tegenwoordig, maar mensen vergeten dat het een dier van een halve ton is en geen chihuahua.. Als je die een knal op zijn kop geeft met de vuist sla je hem waarschijnlijk KO, maar een paard kan daar echt wel tegen.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:25

kaill87 schreef:

Hier ook als eerste reaktie, meer een reflex.
En daar ben ik nog steeds blij om,want het gebeurde ook nog eens langs een pad dat was afgebakent met prikkeldraad!

kaill87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:26

Weet het wel zeker Paragirlke.. Maar jammer genoeg gaan sommige mensen met hun paarden om alsof het een chihuahua is.

Onassa : heb je zeker geluk gehad dan, die penny's waren dus waarschijnlijk achterover van het paard gekukelt zo hup, het prikkeldraad in.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:33

kaill87 schreef:
Weet het wel zeker Paragirlke.. Maar jammer genoeg gaan sommige mensen met hun paarden om alsof het een chihuahua is.

Onassa : heb je zeker geluk gehad dan, die penny's waren dus waarschijnlijk achterover van het paard gekukelt zo hup, het prikkeldraad in.

nee hoor........... een paard weet precies hoever hij kan gaan Haha! Haha! Haha!

maar de pennies zitten wel elke keer met het zelfde probleem Lachen

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:38

Wat er gebeurt zou zijn weet ik niet, ben gewoon blij met die impuls in ieder geval.

kaill87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:42

Kiwiko, ik bedoelde ook dat de penny van het paard kukelt, niet het paard die achterover gaat. Ze zullen zich ook niet vastpakken om de nek als het te hoog gaat, dat is ook sielug.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:55

KiWiKo schreef:
kaill87 schreef:

nee hoor........... een paard weet precies hoever hij kan gaan Haha! Haha! Haha!

tot hij een keer achteroverklapt Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:57

smurffie schreef:
KiWiKo schreef:

tot hij een keer achteroverklapt Knipoog

en dan alsnog weten ze precies wat ze doen Lachen

tenzij de ruiter het dier uit balans trekt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:01

idd... Meeste paarden die achterover klappen doen dat vrij bewust...