Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
moki schreef:Slanke ruiters doen aan sport ,dikke ruiters zitten op een paard!!!!

), voor de 2de x in zijn leven heeft gereden. Hij vond het leuk, MAAR het was wel inspannend zeg
moet je weten dat ik haar aan halstertrouw vasthad, en heel de tijd naast hem heb gestapt (even een rondje gelopen, maar was ik al snel moe)
CeesRinko schreef:haha! inderdaad,
Ik heb ook van die mensjes in mijn klas, heel makkelijk! ze er gewoon zelf opzetten,

Tjaldur schreef:Jaaaaahaaaaa....maar je leeest niet goed! Stallen uitmesten (in het tempo van Yamcha, dat wel), is ook vermoeiend en wordt ook geen sport genoemd.![]()

Maar het is wel zeker een sport. En niet alleen het rijden is goed voor je conditie. Sowieso het bezig zijn met je paard, buiten zijn (niet altijd dan), uitmesten is ook redelijk zwaar
...... En dan het rijden al helemaal. Ik vind het toch redelijk vreemd dat ik tijdens de periode dat ik niet kon paardrijden -wegens een knie die de andere kant op ging dan de rest van mijn been- ,waren mijn benen veel minder gespierd dan de tijd dat ik wél paardrijd.
sharon_quiz schreef:Dat klopt. Er wordt een hoop herhaald. Maar dat is dus een mening van iemand die dat blijkbaar kwijt wil en jij noemt dat dan "stomme dingen zeggen". Waarom zou paardrijden géén sport zijn dan? Ik vind het persoonlijk behoorlijk intensief, iedere dag weer ben ik ruim een uur, samen met mijn paard, aan het sporten.