Hey Lusitana 
Allereerst: Zou je voor ons mijn vragen nu willen beantwoorden?
Zie post hieronder 
Lusitana schreef:Ik ben inmiddels overtuigd dat er naast de roze bril ook nog een Anky bril bestaat. Ik begrijp dat jullie geweldig trots op haar zijn (terecht), maar dat wil niet zeggen dat alles wat er getoond wordt, "foutloos" is.
jasmijn78 schreef:En nee; hiermee wil ik niet zeggen dat de topruiters geen fouten maken. Er is nog geen topruiter geweest dat 100% scoorde, dus er is kennelijk altijd nog ruimte voor verbetering.
Lusitana schreef:Dat hoeft ook niet -als gezegd doet ze soms geweldig lastige dingen- maar het is apart dat men doet alsof het wel zo is, omdat men het zo graag wil.
Dat je bewondering voor iemand hebt, wil niet zeggen dat je dan alles maar door de vingers zien. Maar met een score van 84% en een proef om van te kwijlen kun je gewoon stellen dat er absoluut een goede prestatie is neergezet. Je kan het ook omdraaien: waarom moet een goede prestatie altijd gebagetaliseerd worden? IK heb nog nooit iemand het beter zien doen. JIJ wel Lusitana? Zo ja, laat ons dan meegenieten en verras ons dan met filmpjes!
Lusitana schreef:Juist in dressuur worden zwakke punten zoveel mogelijk vermeden en sterke punten zoveel mogelijk uitgebuit om een hogere score te krijgen.
Dan snap jij niet zo veel van wedstrijddressuur, want ze moeten ALLEMAAL vastgestelde onderdelen laten zien. Over meerdere proeven. En alleen in de KUR is de VOLGORDE van de VERPLICHTTE onderdelen vrij. Dus in wedstrijddressuur kunnen in tegenstelling tot klassieke freewheeldressuur GEEN moelijke oefeningen vermeden worden en vallen op DAT niveau zwakke punten meteen op. Kijk naar Imke; die kelderde drastisch in het klassement na fouten in de series. 
Lusitana schreef:Even iets anders, ik zag een video van een amazone op een groot (Deens) paard waarvan de commentator zei dat het wel een erg groot paard was en hij zulke meisjes toch liever zag op een klein heet ding...
Is dat een moderne gedachte?
*zucht*
Wat denk je zelf? Wat geaccepteerd/goed/normaal is wordt bepaald door wat 1 iemand (een commentator nog wel) zegt? En als hij dat LIEVER ziet, dan is dat zijn goed recht natuurlijk. Dat mag hij vinden. Dat is dan wel weer modern he, anno 2008; je mag overal wat van vinden
Laatst bijgewerkt door jasmijn78 op 15-04-08 15:22, in het totaal 2 keer bewerkt