Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
garny95 schreef:stomp, mooi dat je ze zo hebt vast weten te leggen, hele mooie foto's, paard loopt er goed en relaxed bij, complimenten !
Citaat:juist omdat een Fries bepaalde kenmerken heeft die een warmbloed niet heeft, vergis je je sneller in of hij nou wel of niet goed loopt.
klomp schreef:ok testje voor jullie in de oprichting;
ontspannen of niet, over de rug of niet, achterhand, etc...
poeh, mijn onderbenen mochten hier wel wat naar achter
ben benieuwd
klomp schreef:ok testje voor jullie in de oprichting;
ontspannen of niet, over de rug of niet, achterhand, etc...
poeh, mijn onderbenen mochten hier wel wat naar achter
ben benieuwd
_angela_ schreef:Op deze foto hang je erg naar achteren en heb je pianohandjes. Ik heb het gevoel alsof je paard aan het terughangen is in jou handen. Ga er goed op oefenen om rechter in je zadel te gaan zitten, maar wel los te blijven.
Phylos schreef:_angela_ schreef:Op deze foto hang je erg naar achteren en heb je pianohandjes. Ik heb het gevoel alsof je paard aan het terughangen is in jou handen. Ga er goed op oefenen om rechter in je zadel te gaan zitten, maar wel los te blijven.
jah daar ben ik zeker mee aan het oefenen, heb je misschien ook tips daar voor?
en wat vind je van het paard zelf, als je mij weg denkt, qua beengebruik en het door de rug lopen? ik kan het vaak nog niet goed zien
klomp schreef:@jethafa; ik woon niet in de buurt, maar wat weet je niet meer zo goed met je paardje, wat gaat er niet goed?