Piercing en Paarden !?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zappa

Re: Piercing en Paarden !?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 20:13

hier iemand met zo'n piercing down under
en heb met paardrijden er niet echt last van
af en toe voel je hem even maar meer niet

heb wel meer piercings en nog nooit last van ontstekingen erin gehad
of ik nu bij de paarden ben of niet meer of minder hygienisch vind ik het ook niet
zie de link tussen paardrijden en het wel of niet hebben van piercings ook niet

ik denk dat het dan aankomt op persoonlijke smaak

Elixir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 20:31

zydeco schreef:

heb wel meer piercings en nog nooit last van ontstekingen erin gehad
of ik nu bij de paarden ben of niet meer of minder hygienisch vind ik het ook niet
zie de link tussen paardrijden en het wel of niet hebben van piercings ook niet

ik denk dat het dan aankomt op persoonlijke smaak

Je voelt die niet ofwat Bloos!

HelgaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 20:47

Wat een onzin!!!
Waarom kun je niet paardrijden als je piercings hebt.
Dat is toch eigen keuze?
En qua hygiene: als ze niet genezen zijn, gaat het om je eigen hygiene. Eigen risico dus...

gipsyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 21:14

wat een onzin zeg.
ik heb ook piercings en de laatste is nog niet helemaal genezen en ga gewoon paardrijden hoor.
en oorbellen dan??? als dat nog niet genezen is is hte ook onhygienisch

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 21:19

MisMartine schreef:
Ik ken een aantal mensen die piercings hebben. Opzich niets mis mee.

Maar,

in combinatie met paardrijden vind ik persoonlijk piercings niet kunnen. Hiermee bedoeling kin, wenkbrauw, neus en lip. Oorbellen dus niet!

Bij paardrijden vind ik hygiëne erg belangrijk en daar horen piercings niet bij.

Wat vinden jullie daarvan? Zou het verboden moeten worden om met piercings te paard te gaan?

volgens mij zijn paarden juist behoorlijk smerig hoor, een van mij poept graag in zijn voerbak en de ander gaat er graag inliggen dus wat een kul argumentatie, waarom denk je dat er op stallen altijd zoveel vliegen, dazen en muizen zijn, echt niet omdat het zo schoon is, piercing lijkt me eigen keuze en op wedstrijd moet je gewoon zorgen dat ze niet zichtbaar zijn.

paasei_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 18:41

dit slaat nergens op!

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 20:40

marielle_p schreef:
dit slaat nergens op!

tja, vertel ons wat.

ze komt ook niet met goede argumenten Haha!

eszsie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 20:50

zo dan ik vindt dit ook totaal nergens op slaan, piercings hebben te maken met je eigen hygiene in principe is het hetzelfde als oorbellen alleen dan op een andere plaats, oke grote oorbellen kunnen gevaarlijk zijn als je ergens blijft hangen, maar om nou te zeggen piercings verbieden, en daarbij welke hygiene, denk dat het in een mange toch al niet zo superhygienisch is, maar verder dan dat, dan kun je nog wel verder gaan wat dan met al die mensen die kunstnagels hebben die ontzettend lang zijn die kunnen ook het paard perongeluk daarmee in het oog komen, daar kijkt toch ook niemand naar, en dat wordt ook vuil onder je nagels ohhhh weer iets wat niet hygienisch is Verward
(niet bekritiserend bedoelt voor mensen met lange nagels nou he mij maakt het niks uit hoe iemand erbij loopt bij de paarden )

paasei_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 07:15

en een topje al bloot??? bloot is ZONDER topje!!

Ansofie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 23:01

BeLoVeD schreef:
Pffffffff wat een onzin zeg.

Idd..
Oké iemand die vol zit dermee vind ik ook geen mooi beeld geven,
maar een gewone piercing moet kunnen hoor !

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 23:07

ik snap het wel met hygiene wat je bedoeld

maar ik vind het niet onhygienisch, als de 'wond' die je met het piercen maakt geheeld is is het gewoon niet meer dan een gaatje net zoals in je oor , af en toe de piercing er uit halen en wat sterylon ofzo er op en klaar

ik heb zelf geen piercings in mn gezicht en ben voor gezichtspiercings omdat ik het bij veel mensen leuk vind staan,
maar wou hier tog even op reageren

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 23:11

sjorsie schreef:
MisMartine schreef:
Ik ken een aantal mensen die piercings hebben. Opzich niets mis mee.

Maar,

in combinatie met paardrijden vind ik persoonlijk piercings niet kunnen. Hiermee bedoeling kin, wenkbrauw, neus en lip. Oorbellen dus niet!

Bij paardrijden vind ik hygiëne erg belangrijk en daar horen piercings niet bij.

Wat vinden jullie daarvan? Zou het verboden moeten worden om met piercings te paard te gaan?

volgens mij zijn paarden juist behoorlijk smerig hoor, een van mij poept graag in zijn voerbak en de ander gaat er graag inliggen dus wat een kul argumentatie, waarom denk je dat er op stallen altijd zoveel vliegen, dazen en muizen zijn, echt niet omdat het zo schoon is, piercing lijkt me eigen keuze en op wedstrijd moet je gewoon zorgen dat ze niet zichtbaar zijn.

ik denk dat ze met dat argument bedoeld dat dr eigen hygiene erg belangrijk is , dus elke keer als je heb gereden dan douchen en als je ze heb geaaid even binnen handen wassen enzo...
en dat ze dus een piercing onhygienisch dan vind omdat het vuil daar kan gaan zitten...
denk dat ze datbedoeld met dr argument

__Karlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 19:37

dat maakt toch niks uit?

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 23:22

Martine, ik vind het een beetje onzin wat je zegt. Hoe bedoel je het precies ? Ik heb zelf een neuspiercing en rij paard weetjezelf ook wat is er mis mee ? Hij blijf toch ook schoon enz..
snap het niet echt waar je op doelt

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 23:25

ik heb een tongpiercing en een navelpiercing... beiden nog nooit ontstoken geweest.... kan prima hoor... verboden worden vind ik wel een beetje erg overdreven.... Knipoog

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 23:35

overdreven? Meer dan dat, dat is ieder zijn eigenzaak vind het maar een domme discussie iedereen vind het nergens opslaan Tong uitsteken.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 23:40

Djaleesa schreef:
overdreven? Meer dan dat, dat is ieder zijn eigenzaak vind het maar een domme discussie iedereen vind het nergens opslaan Tong uitsteken.

is het ook, ieder moet het voor zichzelf weten toch... Knipoog

xMika

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 17:55

Mmhh.. Opzich is er niks mis mee.
Maar ik ben altijd al niet zo vóór piercings geweest, wél oorbellen, maar niet al die andere vieze dingen .. Vork
Maar, dat is mijn mening hoor! Knipoog
Groetjes! Pling

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 10:23

xMika schreef:
Mmhh.. Opzich is er niks mis mee.
Maar ik ben altijd al niet zo vóór piercings geweest, wél oorbellen, maar niet al die andere vieze dingen .. Vork
Maar, dat is mijn mening hoor! Knipoog
Groetjes! Pling

Het gaat er niet om of je het mooi vind. Het gaat erom dat ze paarden en piercings niet vind kunnen Clown

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 11:06

Het wordt in mijn ogen pas anders als je piercings draagt die "gevaar" met zich meebrengen als je met paarden werkt...

Bijvoorbeeld een lippiercing waar een kettingkje aan vast zit naar je oor. Daar kun je gewoon heel gevaarlijk mee blijven hangen met alle ellende van dien.

Maar ik zie niet in wat een navelpiercing bijvoorbeeld qua hygiene te maken heeft met paarden - die zit gewoon verstopt onder een shirtje of trui.

Tenzij je dan weer gaat rijden met blote buik zeg maar... dan zou ik wel weer uitkijken, zo ben ik mijn eerste navelpiercing kwijt geraakt toen ik af steeg Tong uitsteken

WilDhoeF

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 11:08

vage opmerking... alsof paarden last hebben van een piercing in JOU lip, wenkbrauw of weet ik veel waar

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 11:14

zydeco schreef:

Hier nog 1 Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 12:10

ik heb zelf een navelpiercing sinds een paar dagen en 4 eigen paarden, maar doordat ik dus een verse navelpiercing heb zou ik dus niet meer mijn paarden mogen poetsen enzo? Verward
wat is dat nou weer voor een domme optelsom Clown

mijn piercing heb ik geen last van verder, is niet rood/dik/ overgevoelig, ik houd hem goed schoon, nadat ik met de paarden klaar ben ga ik gelijk douchen, dus ik snap het probleem niet zo.. Verward
net als met het topje=bloot en dus verboden snap ik ook niet, zomers vind ik het heerlijk om in topje te rijden, als het snikheet is dan rijd ik savonds maar toch alleen maar een bikini-topje aan hoor, heerlijk vind ik dat!
oke, je hebt minder bescherming bij een eventuele val, eigen risico toch? dat het verboden is heb ik werkelijk nog nooit gehoort Clown

Rosenhart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 12:14

Ik vind gaatjes in je oren hetzelfde als ergens anders een ringetje of knopje. Ik vind het daarom ook eigen keuzen en deze discussie slaat eigenlijk nergens op

eroftmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 12:23

ik heb ook 3 piercings en een tattoo en ik werk in de paarden
so what! niemand die der wat van zecht hoor en ze zijn iid nog nooit ontstoken
ik heb wel 1 x gehad bij een solicitatie dat die zei je mag hier komen werken maar dan moeten al je piercings eruit
dat vond ik heel vreemd maar der zijn dus meer mensen die er zo over denken (jammer genoeg)