Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zydeco schreef:hier iemand met zo'n piercing down under
en heb met paardrijden er niet echt last van
af en toe voel je hem even maar meer niet
heb wel meer piercings en nog nooit last van ontstekingen erin gehad
of ik nu bij de paarden ben of niet meer of minder hygienisch vind ik het ook niet
zie de link tussen paardrijden en het wel of niet hebben van piercings ook niet
ik denk dat het dan aankomt op persoonlijke smaak
MisMartine schreef:Ik ken een aantal mensen die piercings hebben. Opzich niets mis mee.
Maar,
in combinatie met paardrijden vind ik persoonlijk piercings niet kunnen. Hiermee bedoeling kin, wenkbrauw, neus en lip. Oorbellen dus niet!
Bij paardrijden vind ik hygiëne erg belangrijk en daar horen piercings niet bij.
Wat vinden jullie daarvan? Zou het verboden moeten worden om met piercings te paard te gaan?
marielle_p schreef:dit slaat nergens op!
BeLoVeD schreef:Pffffffff wat een onzin zeg.
sjorsie schreef:MisMartine schreef:Ik ken een aantal mensen die piercings hebben. Opzich niets mis mee.
Maar,
in combinatie met paardrijden vind ik persoonlijk piercings niet kunnen. Hiermee bedoeling kin, wenkbrauw, neus en lip. Oorbellen dus niet!
Bij paardrijden vind ik hygiëne erg belangrijk en daar horen piercings niet bij.
Wat vinden jullie daarvan? Zou het verboden moeten worden om met piercings te paard te gaan?
volgens mij zijn paarden juist behoorlijk smerig hoor, een van mij poept graag in zijn voerbak en de ander gaat er graag inliggen dus wat een kul argumentatie, waarom denk je dat er op stallen altijd zoveel vliegen, dazen en muizen zijn, echt niet omdat het zo schoon is, piercing lijkt me eigen keuze en op wedstrijd moet je gewoon zorgen dat ze niet zichtbaar zijn.
. Djaleesa schreef:overdreven? Meer dan dat, dat is ieder zijn eigenzaak vind het maar een domme discussie iedereen vind het nergens opslaan.

xMika schreef:Mmhh.. Opzich is er niks mis mee.
Maar ik ben altijd al niet zo vóór piercings geweest, wél oorbellen, maar niet al die andere vieze dingen ..![]()
Maar, dat is mijn mening hoor!
Groetjes!
zydeco schreef:hier iemand met zo'n piercing down under
en heb met paardrijden er niet echt last van
af en toe voel je hem even maar meer niet