Joepju schreef:Hmm....erg vriendelijk weer...![]()
Ik had zo'n reactie wel kunnen verwachten natuurlijk...Het is natuurlijk erg zielig voor het paard dat ik zonder krukje opstap. Is het al bewezen dat het slecht is voor de rug van het paard? Zoja; dan geef ik je meteen gelijk, en zal ik voortaan het krukje gaan gebruiken...En waarschijnlijk geloof je het niet aangezien je mij al bestempeld hebt als zo'n 'man'...maar als er 1 paardvriendelijk is, dan ben ik het wel...
waratje schreef:Schaf dan maar een krukje aan, want het is inderdaad bewezen dat het beter is voor de rug van het paard. Enne, mijn vriend stapt ook vaak op via een krukje, dus ook kerels kunnen dat gewoon doen
O; ik ben ook echt niet te beroerd om met krukje op te stappen hoor. ik wil alleen even bewijs zien dat het idd slecht is voor het paard. Als dit idd het geval is, dan pas ik mijn gewoonte gelijk aan; beloofd...
Ik weeg trouwens 69 kilo...

)
, maar da's nu eenmaal niet voor iedereen weggelegd. Om dat dan maar meteen 'slecht' te noemen vind ik eerlijk gezegd een beetje lüllig overkomen. Dat je het zelf niet zou willen, begrijpelijk
Zou zeggen ga voor een spiegel staan en stap op en zonder je gewicht in je rechter stijgbeugel te verleggen kijk of je zadel nog recht ligt.
.