Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
runningkawa schreef:Klinkt heel simpel zoals ik het zo zeg en ook bot..weet het
Maar ik weet zeker als zij nu gewoon lekker doorgaat zonder rommel.
Er op let dat ze hem niet te strak wil houden van voor, dat hij zo heerlijk naar beneden loopt over een tijdje

runningkawa schreef:Dat lukt ook niet
Touw trekken tegen 500 kg dat lukt ons mensjes niet
Dat idee moet je dus ook loslaten

geartsjee schreef:ik ben er gewoon tegen, net als de meesten hier en doe gewoon es normaal, probeer iets te doen met deze tips en niet er telkens tegen in te gaan.denk je dat zovele mensen hetzelfde zeggen, dat die ene persoon dan gelijk heeft?dacht het niet
geartsjee schreef:ik ben er gewoon tegen, net als de meesten hier en doe gewoon es normaal, probeer iets te doen met deze tips en niet er telkens tegen in te gaan.denk je dat zovele mensen hetzelfde zeggen, dat die ene persoon dan gelijk heeft?dacht het niet
Maar vind dat het beeld af en toe wat strak lijkt..weet zo gauw even niet meer welke foto, maar dan heb je je armen helemaal recht (waarschijnlijk om kracht te zetten) en af en toe lijkt ie zo op te drukken(in de hals). en zag volgens mij ook een keer zn mond open gaan..?otje1992 schreef:Haarsteeg is een boeregatje .
viewtopic.php?f=10&t=722218&p=22629938&hilit=#p22629938
kijk hier eensze rijd hier alleen wel zonder elastiek maar je kan zien dat hij NIET HANGERIG is
Citaat:By the way ze gaat er niet zolang ze jaimy nog heeft mee rijden hoor