Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amies100 schreef:Hoezo doe ik vervelend? En moet ik overtuigd worden? Ik denk dat jullie overtuigd moeten worden!
Yamcha schreef:amies100 schreef:Hoezo doe ik vervelend? En moet ik overtuigd worden? Ik denk dat jullie overtuigd moeten worden!
Ik vind het prima. Als je met méér komt dan belachelijk enen
kunnen we discussieren met argumenten. Ik kreeg eerlijk gezegd het idee dat je hier kwam om te rellen, en het is mijn goed recht daar iets van te zeggen.
@ Rider: juist!
Danielle: thanks!
Anoeska schreef:amies100 schreef:Hoe kan het dan dat er zwaardere ruiters op hoog niveau rijden?? Lijkt mij dat als ze het paard belemmeren het paard ook niet goed zijn oefeningen kan doen
Noem mij eens 1 topruiter met overgewicht dan?
amies100 schreef:Ik kom hier niet om te rellen maar vertel mijn mening, heb genoeg zware ruiters gezien die absoluut geen belemmering vormen voor hun paard. Natuurlijk ben ik het eens met het feit dat een zware onkundige ruiter meer schade kan aanrichten dan een dunne onkundige ruiter.
Rider01 schreef:nanette1 schreef:Owja het scheelt trouwens ook een stuk als je je balanse hebt. Als je een ruiter van 90 kilo hebt en die stuitert rond op een paard (zelfs een tinker) vind ik dit niet helemaal kloppen. Dat is voor geen enkel paard goed.
Dat geldt dan ook voor een lichtere ruiter...
Yamcha schreef:amies100 schreef:Ik kom hier niet om te rellen maar vertel mijn mening, heb genoeg zware ruiters gezien die absoluut geen belemmering vormen voor hun paard. Natuurlijk ben ik het eens met het feit dat een zware onkundige ruiter meer schade kan aanrichten dan een dunne onkundige ruiter.
En waarom zou een zware ruiter geen belemmering vormen dan? Geef eens argumenten?
Ik ga er nu ook vanuit dat jij een fysio of osteopaat o.i.d. bent, aangezien jij dat blijkbaar goed kunt beoordelen? Waar zie je het aan dan?
Lotte1990 schreef:Ja, helaas zie ik dat nogal eens voorbij komen ja.
Maar het ligt er maar net aan of diegene mee zit met de beweging of niet, hoe groot het paard is, hoe het zadel ligt en de ruiter zit.. Het opstappen lijkt me hoe zwaarder hoe vervelender en slechter worden voor (de rug van) het paard.
kimG schreef:daarom moet je ook altijd opstijgen met een krukje, zelf als je heel licht bent.Lotte1990 schreef:Ja, helaas zie ik dat nogal eens voorbij komen ja.
Maar het ligt er maar net aan of diegene mee zit met de beweging of niet, hoe groot het paard is, hoe het zadel ligt en de ruiter zit.. Het opstappen lijkt me hoe zwaarder hoe vervelender en slechter worden voor (de rug van) het paard.