Yamcha schreef:Buikspieroefeningen, oefeningen voor je onderrug, squats, en vergeet je bovenrug en borstspieren niet
Daar had mijn instructrice het ook over ja.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Movement schreef:Sorry ik moet echt leren teruglezen
Liedje schreef:Wauw. Wat zijn jullie allemaal fanatiek.Yamcha schreef:Buikspieroefeningen, oefeningen voor je onderrug, squats, en vergeet je bovenrug en borstspieren niet
Daar had mijn instructrice het ook over ja.Denk dat ik er ook maar aan moet geloven na deze hitte.
Ania schreef:mltex schreef:? ik zie het nou precies andersom om eerlijk te zijn..... vind de dunnetjes buitengewoon zeldzaam
Echt? Misschien zit ik net in de verkeerde kringen? Mij valt het juist op dat het allemaal maar smaller, dunner, langer, mooier, en knapper moet. En indd, slank wordt naar mijn idee met succes gelinkt.
Overigens bedankt voor de complimenten![]()
sylvialouise schreef:Zolang het paard niet door zijn benen zakt.. Pff wat een gezeur. Als je je maar goed voelt, en lekker kunt rijden is het prima toch? Waarom moeten anderen beslissen voor jou dat je moet afvallen
Yamcha schreef:sylvialouise schreef:Zolang het paard niet door zijn benen zakt.. Pff wat een gezeur. Als je je maar goed voelt, en lekker kunt rijden is het prima toch? Waarom moeten anderen beslissen voor jou dat je moet afvallen
Omdat sommigen dat zelf niet inzien, je het paard wel degelijk beschadigt als je te zwaar bent en er toch op gaat zitten.
moonfish13 schreef:Ik vind de dunnetjes ook best zeldzaam eigenlijk.
Vooral jongeren vind ik vaak behoorlijk stevig, maar dat kan ook komen door de te strakke lage broeken en te korte shirtjes van tegenwoordig.![]()
En jij bent al zeker niet dik, kom op zeg!
Maatje 34 en 36 vind ik wel een beetje overdreven.
Broekmaat 40 vind ik wel heel overdreven, zelf heb ik eigenlijk altijd maat 40.
Maargoed alles is bij mij altijd te groot, zeker broeken. (Lange benen, maar niet breed.)
Ik wil alles slobber dus dat vind ik geen ramp.![]()
Wat mensen toch altijd met die kilo's hebben.. Zolang je er goed uitziet, who cares?
setteke schreef:Snoevie, overal heb je invloed op, je eigen rantsoen en het paard zijn rantsoen. Ik kies ervoor dat mijn paard ietwat te dressuurgevoed is, tegen het feit dat hij misschien een maagzweer oploopt.
setteke schreef:Snoevi, ik begrijp je volkomen, en toen ik een poosje geleden de strijd aanging met de goeroe's van zo'n topic vond ik GEEN hulp of ondersteuning voor de meerwaardes (kilo's) van ondergeschoven pretruiters. Niet dat ik het promoot, maat heb er wel begrip voor.