Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Huertecilla schreef:Schrap dan het niet meer van toepassing zijnde over goed (betrouwbaar veilig + minimale belasting) ríjden in dienst van mobiliteit van de mens uit de doestellingen.
Dan zwaait boven FEI klassieke dressuur een vlag die de lading dekt.
hc (instructeur boodschappendressuur)
Hermelientje schreef:Huertecilla schreef:Schrap dan het niet meer van toepassing zijnde over goed (betrouwbaar veilig + minimale belasting) ríjden in dienst van mobiliteit van de mens uit de doestellingen.
Iets wat helemaal niet in de doelstellingen voor dressuur van de FEI staat kun je ook niet schrappen, misschien ben je in de war met de doelstellingen van de boodschappendressuur.
Jade schreef:ik verkeerde al bijna in de veronderstelling dat ik de enige was die totilas er sneu en getrixt uit vind zien met alle lofzang die ik over hem hoor, maar er zijn blijkbaar toch gelijkgezinden
Jade schreef:ik verkeerde al bijna in de veronderstelling dat ik de enige was die totilas er sneu en getrixt uit vind zien met alle lofzang die ik over hem hoor, maar er zijn blijkbaar toch gelijkgezinden
Liezel1 schreef:En toch heeft dat paard een bepaalde rust in de kop...
Bij prijsuitreikingen blijft hij stokstijf stilstaan en staat hij om zich heen te loeren, vindt hij allemaal wel interessant volgens mij. Dat terwijl de anderen om hem heen staan te klieren.
De ereronde gaat in een lekkere draf of handzaam galopje, waar de andere paardn volledig aan de kletter slaan...
Als een paard écht overwerkt is, lijkt me dat juist om zo'n moment, drukte, teugels los etc, hij uit zn plaat gaat....
Wanted2003 schreef:Als ik Totilas na een super proef gewoon aan een lang teugeltje heerlijk ontspannen de ring zie verlaten, is 'sneu' toch wel het allerlaatste woord dat in me opkomt.
sarabande schreef:Jade schreef:ik verkeerde al bijna in de veronderstelling dat ik de enige was die totilas er sneu en getrixt uit vind zien met alle lofzang die ik over hem hoor, maar er zijn blijkbaar toch gelijkgezinden
Zou het woordje sneu even in het woordenboek opzoeken. Totilas ziet er vrij tevreden uit en totaal ontspannen na de proef (en dat zijn maar weinig dressuurpaarden op dat niveau)
Liezel1 schreef:En toch heeft dat paard een bepaalde rust in de kop...
Bij prijsuitreikingen blijft hij stokstijf stilstaan en staat hij om zich heen te loeren, vindt hij allemaal wel interessant volgens mij. Dat terwijl de anderen om hem heen staan te klieren.
De ereronde gaat in een lekkere draf of handzaam galopje, waar de andere paardn volledig aan de kletter slaan...
Als een paard écht overwerkt is, lijkt me dat juist om zo'n moment, drukte, teugels los etc, hij uit zn plaat gaat....