Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
detour schreef:Mag je een paard ook met je cap slaan bij gebrek aan zweep?

want natuurlijk deed hij het de volgende keer weer....... alleen was Kimmie er nu op voorbereid dat die hals eerst omhoog kwam

Mellanie_ schreef:ik vvind niet dat je een paard mag slaan met zweep. of een kopstoot geven.
zolang je respect hebt voor je paard. heeft je paard respect voor jou
Mellanie_ schreef:ik vvind niet dat je een paard mag slaan met zweep. of een kopstoot geven.
Prisca schreef:Mellanie_ schreef:ik vvind niet dat je een paard mag slaan met zweep. of een kopstoot geven.
Een harde knap geeft vaak een beter resultaat dan 30x waarschuwen en 20 lieve aaitjes met de zweep.

Heb gelukkig de reflex om naast dat ding zijn nek te gaan hangen met mijn hoofd (weet niet hoe het komt, doe altijd meteen mjin hoofd opzij) dus gelukkig nog geen kopstoot gekregen... Mijn dame gooit niet met haar hoofd (of gooide, ze heeft het maar een keer geprobeerd) die kwam heeuuul traag om hoog, echt heeeeeel gecontroleerd, maar stond wel recht overeind
tja dan heb je natuurlijk alle tijd om die zweep effe anders te pakken en een lel te geven
(Diehard
) suleilitha schreef:Hihi, zou het helpen als je voor je paard op de grond gaat zitten en "kom van dat dak af" gaat zingen???
Dat helpt niet! Je moet op zijn minst iets verzinnen he!
die zei: "als dat kreng niet luisterd, sneetje maken!" *wijst op hals van paard waar de slagarder ongeveer zou moeten zitten*
De pony heeft hij echter niet bang gekregen want dat is tot op de dag van vandaag nog eentje die je geen twee seconde uit het oog kan verliezen