Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aafke_ schreef:Ik heb even het topic bij die foto's van Power and Paint doorgelezen, en Coby zegt dat het een foutje was, en dat ze het direkt bijgesteld hebben. Kijk, idd zijn er geen foto's van 5 min later, dus daar kunnen we verder niet over oordelen. En ook Coby zegt dat het geen zin heeft een paard zó te longeren. dus dat is dan duidelijk.
Aafke_ schreef:Nou, zo gek was je opmerking ook weer niet, want ik zat er net over na te denken; bij Anky zou ik het idd misschien niet zomaar aannemen, want van haar heb ik al het nodige gezien, en wèl over langere sequenties. Maar die Coby heb niet bezig gezien. En ik vind dat iedereen het voordeel van de twijfel verdient.
Overigens rijd ik nu, op dit ogenblik, op dit moment in zijn training, mijn eigen paard veel laag en diep, maar dan dus met de neus naar vóren en naar benéden, maar helemaal niet in de krul. Dus wat bedoelen wij met LDR?
Ik rijd mijn paard in ieder geval LD.
Aafke_ schreef:Welk deel? eerste of tweede?
Aafke_ schreef:
Met die gevolgen kan je niet sjoemelen, daar valt niets aan te veranderen. Een slechte houding, op de voorhand rijden, holle rug, zijn onvermijdelijke gevolgen van LDR. En het is te zien! Het is heel herkenbaar!
Kafue schreef:Nu is het laag, diep en rond rijden eigenlijk dagenlijkse kost voor een goed gereden paard dus voorwaarts neerwaarts met een rond ruggetje
....
zo kort bijgezet is niets meer dan controle