Starbreeze schreef:Ja die van mij heeft dat nu met zadels Sizzle
Oei, dat is vervelend
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Evelijn schreef:Ja sorry... ook de link.. even zoeken
Link naar de artikelen.... http://www.horsesandpeople.com.au/article/boost-your-dressage-scores-learning-theory#.VmnvlbjhDIV
En hierbij de manier die McLean voorstelt die volgens hem het jureren objectiever zou maken.
Citaat:uitleg van de cijfers
10 uitmuntend - absolute perfectie. De gevraagde beweging wordt exact op de juiste wijze op de juiste lijn van punt tot punt uitgevoerd. Aan alle voorwaarden zoals beschrijven in het 'scala van de africhting' is tot in de uiterste perfectie voldaan.
7 tamelijk goed - tamelijk precies en op de juiste lijn uitgevoerde oefening. Aan de voorwaarden zoals beschreven in het 'scala van de africhting' wordt 'tamelijk goed' voldaan.
5 voldoende - of de gevraagde oefening wordt tamelijk exact en precies uitgevoerd, maar er zijn wat duidelijke zwakheden in de basis van het 'scala van de africhting'. Of er zijn duidelijk fouten, maar er blijken wel tamelijk bevredigende basisvoorwaarden van het 'scala van de africhting' aan ten grondslag te liggen.
damian23 schreef:Ik ben nu bezig met de werkhouding verder te ontwikkelen en ik had van het weekend manlief weten te ritselen voor een filmpje te maken. Ook dat vind ik erg leerzaam.
ChocooPrins schreef:Verder vind ik in het algemeen dat ik te weinig beloon. Ik ben soms zodanig bezig met kijken en vroeger met rijden dat ik vergeet te belonen in de zin van stemhulpen of een schouderklopje.
Dus ik zal er zeker op letten!