Geweldig zeg, riding with the stars. Wie neemt contact op met RTL en SBS.
En welke beroemdheden kunnen we er aan mee laten doen

Wow en dan al 253 paginas discusieren en blijnkt dat ldr gewoon uit de western sport komt.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
QQQQ schreef:
QQQQ schreef:Ik neem aan dat jullie allemaal in de Bit van deze maand vanaf pag 54 het artikel van Fabian hebben gelezen, waar Weishaupt - de onderzoeker van het onderzoek waar de FEI in haar "hyperflex-vergadering" naar verwees - uitlegt hoe volgens hèm de resultaten van zijn onderzoek moeten worden geïnterpreteerd?
Zo niet: doe maar even.
QQQQ schreef:je kunt er ook even in spieken op 't station
QQQQ schreef:ben benieuwd naar je reactie.
ZKD schreef:In ieder geval was het Paul Belasik ook gelukt met een perfecte overgang van piaffe naar de levade, waarbij het gewicht van de voorbenen steeds meer afnam, tot nul. Perfecte verzameling dus, en geen "afzetten met de voorbenen", waarbij je juist een piekbelasting op de voorbenen zou zien vlak voor het volledig naar de achterbenen verplaatsen van het gewicht.Wat ik me wel afvraag is welke paarden/ruiters gebruikt zijn voor dit onderzoek, vooral omdat geen vd paarden meer gewicht op hun achterhand konden opnemen. Er staat me vaag bij dat er al eens een onderzoek naar gewichtsverdeling was gedaan waaruit een soort gelijk resultaat kwam, met uitzondering van een klassieke ruiter (Karl Mikolka?), die wel in staat was het paard meer op de achterhand te krijgen in de piaffe.
QQQQ schreef:In ieder geval was het Paul Belasik ook gelukt met een perfecte overgang van piaffe naar de levade, waarbij het gewicht van de voorbenen steeds meer afnam, tot nul. Perfecte verzameling dus, en geen "afzetten met de voorbenen", waarbij je juist een piekbelasting op de voorbenen zou zien vlak voor het volledig naar de achterbenen verplaatsen van het gewicht.