Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anoniem schreef:Picasso schreef:Het is een beetje de manier waarop Sizzle. Ik kan haar input ook wel waarderen, de toon is alleen erg vervelend. Maar dat is in meer topics zo. En waarom is me nog steeds een raadsel. Is ook niet nodig volgens mij.
Het is de toon die de muziek maakt.
Als er op mijn bedrage aanvallend wordt gereageerd reageer ik automatich ook wat minder genuanceerd.
Ik schrijf dingen wat niet iedereen even lief vind maar ik blijf correct. Iets wat blijkbaar niet iedereen gegeven is.
Anoniem schreef:Ook jij kan mij in de foei zetten Picasso. Als je je aan mijn posten ergert hoef je ze niet te lezen en al helemaal niet er op te reageren.
Anoniem schreef:Ook jij kan mij in de foei zetten Picasso. Als je je aan mijn posten ergert hoef je ze niet te lezen en al helemaal niet er op te reageren.
Ik weet zeker dat ik constructieve berichten heb geplaatst. Het is ook maar net wat je zelf wilt lezen en wilt zien.
Jennyxx schreef:Ik vind dit gedoe zo zonde van dit leerzame topic...
Straks komt er nog een slotje op of wordt er niet meer inhoudelijk gereageerd...zoals in de topics met de professor destijds..
Gast5428 heeft best goede inbreng, maar de manier van brengen is aanmatigend helaas. Kunnen we het niet negeren?
Starbreeze schreef:Interessant HW, zie je, ze hebben meer door dan wij in eerste instantie denken.
Fijn, goed nieuws voor Manolito!!