Paardentango schreef:Weer zo'n mannenverslindster...Net mannen...lust ze rauw
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Paardentango schreef:Weer zo'n mannenverslindster...Net mannen...lust ze rauw
I'm good ... vrouw én... wauw
QQQQ schreef:Paardentango schreef:Weer zo'n mannenverslindster...Net mannen...lust ze rauw
![]()
Mireille1970 schreef:Toch mis ik nog het ideaal te paard: De omgebouwde man...WauwI'm good ... vrouw én... wauw
)
Paardentango schreef:We moeten ook Kelly strikken voor "Riding with the Stars"!getverrrr !
Die kleine lettertjes spreken me wel aan....ben benieuwd of de jury zich dan echt niet laat beinvloeden
Paardentango schreef:Kweet niet of ik kijk, tenzij ze iets zinnings vertelt over de LDR techniek natuurlijk.
Laag, diep en rond....
Paardentango schreef:Kweet niet of ik kijk, tenzij ze iets zinnings vertelt over de LDR techniek natuurlijk.
Laag, diep en rond....
Wat moet er dan laag diep en rond zijn bij riding with the stars.................
oh ja juist ja.......
Kafue schreef:Hoezo paardrijden is niet zo wiebelig als op de schaats staan.

Yvonnelind schreef:Kafue schreef:Hoezo paardrijden is niet zo wiebelig als op de schaats staan.
Het is maar net hoe het paard gereden is; ik ken paarden waar je heel 'wiebelig' op zit hoor (zo één die de rug zo lekker wegdrukt om maar eens wat te noemen)!![]()
Wat voor paarden zoeken we voor 'riding with the stars'?
LDR getraind of klassiek..?
Yvonnelind schreef:ONgetraind natuurlijk, da's 't leukste voor 't publiekWat voor paarden zoeken we voor 'riding with the stars'?
LDR getraind of klassiek..?