Ik laat het rusten. ik heb mijn punt wederom gemaakt. Bokt is vergeven van internetruiters en internetinstructeurs dus......... doe ermee wat je wilt.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anoniem schreef:Ik heb het hier over dressuur en rijkunst en niet over bospadhobbelen of je paard aan de hand uitlaten.
Ik had de hoop dat hier serieuze ruiters zaten maar die kan ik voorlopig nog maar op 1 hand tellen.
Anoniem schreef:Jammer maar blijkbaar gaan jullie ogen niet open en wordt of wil men niet nadenken over andere aspecten in onze mooie dressuursport.
Blijf maar lekker geloven in de sprookjes die jullie worden voorgeschoteld. Ik had gehoopt dat er hier ogen waren open gegaan maar helaas is dat een utopie gebleken.
Ik hoop dat dat jullie ooit het licht nog gaan zien want sprookjes bestaan niet.
Anoniem schreef:En ik vind het gevaarlijk omdat de ruiters in dit topic op een enkeling na een amateurruiter is of recreant is. En juist deze ruiters zijn gevoelig voor de informatie.
Sjolvir schreef:Ook geen onzichtbare hulpen, maar ken er geen die met onzichtbare hulpen kunnen rijden.
Anoniem schreef:Ik ben niet zuur hoor Picasso. Ik heb alleen een hekel aan dommigheid.
Ik ben een heel gelukkig mensje met lieve mensen en lieve dieren om mij heen. Ik voel mij een bevoorrecht mens.
Ik kijk zelf graag naar de Horse and Country op TV. Niet alle masterclasses zijn oké want die van laurens van lieren kan mij gestolen worden. Maar ook de masterclass van Boyd Exell is zeer de moeite waard.
Ook hebben zij leuke andere leerzame programma's. Over hoe een zadel gemaakt wordt tot ziektes die uitgebreid aan bod komen.
En Black Beauty en Penny TV maar dat laat ik graag aan mij voorbij gaan.
Picasso schreef:Sjolvir schreef:4 span menner, dus niet zo raar dat je Boyd Exell als ruiter allicht niet kent
Ah okay, ja da's al helemaal mijn wereld niet. Voel me al iets minder dom...
Picasso schreef:Leuk! Moet je je daarop abonneren? Boyd Exell ken ik ook niet.... ben ik nu ook dom? Maar zal straks even googlen. Of heb je zo een voorbeeld paraat? Ben benieuwd.
vur schreef:Ik heb een hekel aan mensen die aannames doen en die dan tot de enige waarheid verheffen en anders denkenden dom noemt. Je woordekeuze Gast5428 is vaak tenenkrommend en getuigd van weinig intelligentie.
Ik vind het sneu dat je zo vastgeroest zit in je denkbeelden. Ik wens jou meer inzicht toe en het vermogen om de nuance te zien. Het zal je leven verrijken.