Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Marinke_ schreef:Dat is dus mijn ervaring in de paarden in zeer beknopte versie tot nu toe. Ben geen ruiter die veel wedstrijdervaring heeft maar wel een ruiter die veel ervaring heeft opgedaan met hele verschillende paarden. Uiteraard is het niet altijd van zijn leie dakje gegaan, heb ik mijn leergeld ook moeten betalen, maar de opgedane ervaring en de fouten die ik gemaakt heb, waarvan ik heb geleerd, pakt niemand mij meer af. Daarbij ben ik nog lang niet uitgeleerd er is gewoon nog zoveel meer te ontdekken en te leren! En zodoende leer ik ook nog altijd elke dag bij.
Babootje schreef:Ik vind dat iets te hoge tempo helemaal niet erg. Je ziet ook (1e filmpje als hij op je toe rijdt) dat hij nog wat onbalans heeft. Jonge paarden hebben ook dat tempo nodig voor hun balans te komen. Daar moet je zeker niet in storen. Komt vanzelf goed als hij wat sterker wordt.
DayDream21 schreef:[size=9]Ik zie nu dat het zadel te ver naar voren ligt op de foto´s, en er valt nog een hoop te sleutelen aan mijn houding. Maar daar gaat dit topic niet over