Ik merk t ook aan mn paard, ze zit zoveel beter in haar vel, eerst wilde ze nog wel eens wat van me wegdraaien als ik met t zadel aankwam ( ja logisch als je vast zit in je rug,dan is t gewoon moeilijk om lekekr bereden te worden ) en nu als ik haar opgezadelt heb staat ze al tegen de deur te dieuwen of ze zeggen wil * kom op mama aan t werk
* zo grappig 
Je merkt echt naar een paar lessen verschil
vandaag ook ze deed t super, kwam goed door lekker nagevelijk mooie been plaatsing, toen zei Laura dat mn paardje echt zo verwaand keek van * dat heb ik weer mooi allemaal gedaan, kijk is hoe goed ik ben * haha zo grappig
Gelukkig niks ernstigs maar kan voorlopig niet rijden. Vande week een poging dubbele lijen doen maar of dat lukt met mijn been weet ik ook niet.. Dat vind ik wel het lastige eraan dat ik nu niet zomaar iemand op mijn paard kan laten rijden omdat er bij mij op stal niemand op deze manier rijdt. 

) Lekker los teugeltje en hoofdje naar beneden! En toen we op de terug weg waren deden we nog een klein galopje, paard van stalgenoot voor op en toen kwam er ineens een man met een hond uit de bosjes, daar schrok dat paard van (dat paard is 1,80 en meisje dat erop zat heeft vorig jaar haar nek/rug gebroken) en dat paard dook de bossen in dus de eerst volgende boom die ze tegen kwamen kletste mijn vriendin met der hoofd tegen aan en viel er zo af. Maar ik was zo met haar bezig dat ik zelf niet inde gaten had dat ik ook nog langs die boom moest, en toen was het al te laat en bleef ik met mijn been hangen achter de boom en toen lag ik ook op de grond. Paarden rende weg maar ik kon ze gelukkig al snel weer vangen. Die man is overigens gewoon doorgelopen met zijn hond terwijl wij op de grond lagen!