paardrijden, dat is helemaal geen sport!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

moki

Re: paardrijden, dat is helemaal geen sport!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 22:35

Slanke ruiters doen aan sport ,dikke ruiters zitten op een paard!!!! Tong uitsteken

nouckski

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 23:12

De mensen die dit roepen moet je eens een keer meenemen, te paard! En dan een strandrit van 2 1/2 uur laten maken.... 2 dagen wachten en ze DAN vragen of ze het nog steeds geen sport vinden. Wedden van wel!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:19

Dus vinden ze het een sport omdat ze spierpijn hebben? Yeah right.

Ik zal ze de stallen laten uitmesten (op mijn tempo), en 2 dagen later vragen of ze het een sport vinden. Wat denk jij dat ze zullen zeggen?

bobby33

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 18:08

is toch echt een sport hoor !!!!
je spant alles aan , je buik , je benen , je armen
ik heb een sixpack , dussss Haha!
en het is echt niet all1 maar zitten , want als iemand voor het eerst op een paar zit dan voelt ie self ook wel dat het niet alleen maar zitten is .

@ moki : niet waar , ik ben niet dik ... Knipoog

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 19:45

Ik vind paardrijden ook echt wel een sport hoor! Knipoog
Heb een keer een vriendin mee genomen, die ook dacht dat het wel 'meeviel'... Heb haar hard laten werken!
Daarna dacht ze er toch wel anders over:P

@moki.... Ik ben ook zekerrr niet dik! Knipoog

nouckski

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 21:19

Ben ook niet dik...overigens....

nOekiiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-08 22:07

Ik ben niet heel dun ofzo xD
vind het wel grappig dat er nog steeds gepraat word in dit topic Vork

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:25

Ojaaaaa tuuuurlijk !!! Kletskoek. Vandaar dat paardensport samen met motorsport de gevaarlijkste sport is die er bestaat !! En wat dacht je van teamsport en denksport ? Je kan niet paardrijden als je er geen gevoel voor hebt, je moet samen kunnen werken en situaties in kunnen schatten, en verantwoordelijkheid dragen over het paard en over wat je zelf doet. Bij de lichtste prikkel reageert een paard al, als dat geen teamsport is.... En : paardrijden is een van de weinige sporten waarbij je bijna al je spieren in je lijf gebruikt. Ga maar eens een flinke rit maken als je dat nog nooit gedaan hebt, wedden dat je spierpijn krijgt !!! Ik heb ook op een manege voor gehandicapten gewerkt, waar dus mensen komen die in een rolstoel zitten, het niveau van een baby hebben en vaak ook zoveel spierspanningen hebben, dat ze helemaal verstijven doordat ze nooit bewegen. Als ze dan gaan paardrijden ontspannen ze helemaal, qua lichaam en geest... Ze zijn helemaal vrolijk en relaxt. Zoooo mooi om die omschakeling te zien. Nee hoor, mensen die denken dat paardrijden geen sport is moeten er zelf eens op gaan zitten, vaak durven ze dat nog niet eens. Of ze moeten eens met Anky gaan praten, of een springruiter die parcoursen springt van 1.50m... Dan praten ze wel anders. Haha!

_Roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:28

Haai,
Ik vind paardrijden zeker wel een sport!

Roos_Marijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 13:06

daar word ik dus zo moe van Slapen
ik reageer er niet eens meer op Ach gut

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 16:34

tegen mij zijden ze dat ook wel is.. dan zij ik terug kom dan proberen letmaar op kan je gelijk 2 dagen niet meer lopen van de spierpijn, maar als ze dat hore krabbelen ze terug

regina6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 16:49

nou dat moeten ze zelf maar gaan rijden. Boos!
ze zullen dan vanzelf merken dat ze er wel degelijk een conditie voor nodig hebben
ach ze weten niet wat 1 echt sport is Haha!

cadootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 09:29

toevallig iemand bij mij op stal,die dus ook zei dat paardrijden geen sport was want het stelde niks voor een beetje rond hobbelen op een paard en diegene had ook wel eens in pretparken op een pony gereden dus dat stelde in z'n ogen niks voor.,,,,oke,,, je mag een keer op mijn paard,,,gna,gna, Haha!
ik heb die figuur een uur les gegeven en vervolgens kon hij een week lang haast niet lopen. hihihi. Bloos hij heeft het er nog niet weer over gesproken dat het geen sport is hahaha. ROFL

nOekiiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-08 11:12

zo moet dat! Tong uitsteken

xloesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 18:13

hey

ik vind paardrijden duz egt wel een sport want het doet toch ook mee in de olympische spelen...
en je wordt duz egt wel moe van paardrijden en krijgt er ook spierpijn van....

xloes

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 18:20

Ik heb er wel vaak mee te maken ja, maar dan zeg ik altijd dat ze wel eens een keertje mogen proberen... En dan durven ze niet, watjes dat het zijn Knipoog

Voor de rest ga ik er niet op in, zelf weet ik dat het een sport is en hoeveel je er voor moet doen. Dat telt toch ?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 18:49

Ja, als je eenmaal een bluffer op een paard zet (ocht dat kan ik ook, eventjes zitten en het paardje al het werk laten doen) en dan rocn laat rijden, piept 'ie over enkele minuten niet meer. Want o o o o wat hebben we een spierpijn hoor!!! Haha!

BiancaSLC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 21:25

haha.. nou soms als je iemand op een paard ziet rijden, dan ziet het er niet echt uit als een sport Knipoog
maar rij je ook maar enigszins intensief paard.. dan is het zeker een sport te noemen. ik kom er soms helemaal bezweet vanaf haha.. en dat komt niet van het warme weer hier in NL

mensen die niets met paarden hebben en nooit zelf hebben gereden weten gewoon niet waar ze over praten. zo heeft ieder zn ding

Jet_Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 21:57

Vandaag weer les gehad...paardrijden geen sport? pfffff echt wel....
Lekker buitenrijden is (meestal) niet zo vermoeiend dat is lekker ontspannen (bij mij tenminste)

Nietactief1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 11:01

marlina schreef:
nou, eerlijk gezegd heb ik er best wel vaak mijn twijfels over of het echt sport is. Ik zie namelijk toch best redelijk veel amazones die op een tamelijk hoog nivo rijden, maar er zelf fysiek niet uit zien, veel te dik dus. Als ik dat nivo dan vergelijk met een hoog nivo op veel andere sporten, nou, dan zouden ze zover niet komen met een niet getraind lijf.

Nou ik ben het hier wel mee eens maar bijv. voetballers nou die op hoog niveau voetballen die hebben ook overgewicht of zijn te dik. Dat heb je bij elke sport wel. De ene vreet gewoon te veel zodat ze nog niet normaal zijn.

silke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:16

Je moet ze d'r zelf is op zetten, dan piepen ze wel anders! Maar dat doen ze dan weer niet he..

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:22

Voetballen is ook geen sport...........een stelletje aapachtige wezens die achter een rond ding aanrennen die ze BAL hebben genoemt......pfffffffffffffff

whahahaha

Soms vraag ik me af moesten er aliens bestaan hoe vaak die wel niet in hun broek zouden piessen door de gekke gewoontes van mensen Tong uitsteken

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:22

Enig idee hoe MOE ik ben na elke woensdagavond paardrijden?? Dat wil je niet wéten! Haha!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:23

Zoezi schreef:
Voetballen is ook geen sport...........een stelletje aapachtige wezens die achter een rond ding aanrennen die ze BAL hebben genoemt......pfffffffffffffff

whahahaha

Soms vraag ik me af moesten er aliens bestaan hoe vaak die wel niet in hun broek zouden piessen door de gekke gewoontes van mensen Tong uitsteken

*GRINNIK!* Wat moet ik hier toch vreselijk om lachen, maar het is wel de waarheid als een Koe Koe Koe !!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 09:27

Nee hoor, je bent gewoon jaloers Clown

Jij wilt eigenlijk ook voetballen, daarom zit je er zo op af te geven. 't Is gewoon de kift Clown