Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anneliesdj schreef:Ik vind dat ie op beide foto's meer mag ondertreden van achter en de rug nog iets beter mag gebruiken.
Nathalie84 schreef:hier worden goede tips gegeven, dus plaats ik even een vraagje
Ik ben nu bezig mijn paard meer te laten zakken, maar het probleem is nu dat hij op een bepaalde hoogte blijft hangen en van daaruit niet meer wil zakken, het contact is dan meestal ook snel weg en moet ik weer bij 0 beginnen. Misschien iemand tips? Ik ben nu vooral bezig met voltes sluiten, overgangen en tempowisselingen, maar daarin komt hij vaak alleen maar weer omhoog.
Nathalie84 schreef:thanx klomp, met je tips zal ik aan de slag gaan
Het probleem ligt ook deels bij mij zelf dat ik teveel met mijn handen wil doen en dat hij daardoor onrustig wordt.
anneliesdj schreef:Maar het is een Fries, dat vind ik moeilijker te beoordelen, heb meer ervaring met 'standaard sportpaard' en die zijn anders gebouwd.
Betteke schreef:anneliesdj schreef:Maar het is een Fries, dat vind ik moeilijker te beoordelen, heb meer ervaring met 'standaard sportpaard' en die zijn anders gebouwd.
Ben ik niet met je eens, bij een Fries kan je zelfs duidelijker zien of hij over de rug loopt. De meesten lopen namelijk in een bepaalde zelfhouding. Ik ben wel een beetje bevooroordeeld omdat ik zelf een Fries heb.