Piercing en Paarden !?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ketaki

Re: Piercing en Paarden !?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 23:14

MisMartine schreef:
Ik ken een aantal mensen die piercings hebben. Opzich niets mis mee.

Maar,

in combinatie met paardrijden vind ik persoonlijk piercings niet kunnen. Hiermee bedoeling kin, wenkbrauw, neus en lip. Oorbellen dus niet!

Bij paardrijden vind ik hygiëne erg belangrijk en daar horen piercings niet bij.

Wat vinden jullie daarvan? Zou het verboden moeten worden om met piercings te paard te gaan?

Lisa_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 05:37

Waarom niet? Ik heb inmiddels geen piercings meer, maar heb deze wel een tijd gehad. Nergens last van gehad! En waarom zou het niet mogen? Krijgen we stijlvoorschriften te paard?

Hmmm... lekker nutteloos om dat te gaan verbieden.

xMariellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 13:52

Ik zie er geen problemen in? Waar ik wel altijd van griezel is een navelpiercing Bloos Lijkt me dat ie [als je een hoge rijbroek draagt] aan je broek kan blijven hangen ? Je zit niet stil op een paard en ... Bah :p Ik vind het onwijs leuk hoor, zo'n navelpiercing [Zelf heb ik er geen, wil er ook geen 1 :p] Maar achja :p

FlappieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 14:11

Dan sla je toch de rand van je broek dubbel, of neem een heuprijbroek. Heb een navelpiercing, maar zelfs toen ik die nog niet had, nam ik nooit broeken met hoge tailleband. Vind ik verschrikkelijk zitten

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:17

Ik heb een navelpiercing én hoge band rijbroeken (ook lage)..
geen problemen hier.. Lachen

vind het niet onhygienisch.. immers als ik mn vrijetijdskleding loop heb ik m ook in?
en je draagt er toch altijd wat over heen..én je kan m schoonmaken én je ziet m niet.. Knipoog

Neusringen etc vind ik dan wel weer gevaarlijk..maar grote oorbellen ook.. stel je voor dat je blijft hangen..auwww!

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:24

Tuuurlijk, wrijf elke dag met me kinpiercing lekker langs de anus van me paard.

Rolleyes

Sorry hoor, maar piercings zijn allemaal harstikke hygienisch. Heb een kinpiercing en nog nooit problemen mee gehad met paarden hoor.
Wat wilt het paard doen? Erin bijten, erop scheiten, eraan kauwen, er tegen aan trappen?
Al zit die piercing er wel of niet, er kan altijd wel wat gebeuren. Wel of geen piercing.
Heb dat ding al 2 jaar en nog nooit ontstoken oid. Sigaar

Ies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:41

Dat zou wat raar zijn als het verboden werd dat je geen piercings op je paard mocht. Ik vind het een beetje onzin, misschien zijn sommige piercings ontstoken, maar heel veel ook niet. De hygiënne is zowel bij een paard als een mens even belangrijk (dat is mijn mening). Ik zie het probleem er niet van in.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:48

ik moet bekennen. heb vandaag voor het eerst met me wenkbrauwpiercing gereden.
de paarden hebben mij dus absoluut NIET verboden om te gaan rijden.
dus ja, het mag gewoon nog steeds hoor Tong uitsteken

Stippie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:53

Heb geen piercings en vind het bij veel mensen niet leuk staan, maar als zij dat willen, joh vooral doen. Ze lopen mij niet in de weg..

En paard heeft er ook geen last van, dus zie het prbleem niet zo..
Tsja, als je paard nu een metaalallergie oid heeft, dan zou ik het niet doen (maar goed dan rijdt je natuurlijk ook bitloos) Tong uitsteken

lavke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 22:48

ik zie de link niet tussen piercings en paarden

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 22:49

lavke schreef:
ik zie de link niet tussen piercings en paarden

Blond

Moet er overal dan een link tussen zitten?

Fennaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 14:56

sorry maar ik vind dit echt nergens op slaan!
het maakt toch helemaal niets uit? Volgens mij zijn piercings ook nog best wel hygiënisch

Musicjohn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 15:46

Ik geloof niet dat er een direct verband is tussen piercings / hygiëne / dieren

Jezelf wassen na het paardrijden deed je (als het goed is) sowieso al. Dus als je na het rijden (voor het slapen gaan 's avonds) gewoon effe lekker onder de douche gaat dan is er niets aan de hand.

Iedereen moet dus gewoon lekker voor zichzelf weten of hij/zij een piercing wil.

Oja... ik bijt nagels. Zou ik daarom ook niet meer mogen paardrijden? Nagelbijten is ook niet bepaald hygiënisch, en al helemaal niet als je met dieren om gaat. Clown

Knipoog

Elixir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 17:07

Megamutsj schreef:
Tuuurlijk, wrijf elke dag met me kinpiercing lekker langs de anus van me paard.

Rolleyes

Sorry hoor, maar piercings zijn allemaal harstikke hygienisch. Heb een kinpiercing en nog nooit problemen mee gehad met paarden hoor.
Wat wilt het paard doen? Erin bijten, erop scheiten, eraan kauwen, er tegen aan trappen?
Al zit die piercing er wel of niet, er kan altijd wel wat gebeuren. Wel of geen piercing.
Heb dat ding al 2 jaar en nog nooit ontstoken oid. Sigaar

Vriendin van mij had die ook Haha! maar heeft hem door de gootsteen gespoeld whahaha Haha! en tegen dat ze een nieuwe had was het gaatje dichtgegroeid, dan maar gene meer Clown Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 18:36

Dit zijn van die onderwerpen waar ik totaal nooit over na denk Haha!
Iedereen mag van mij zelf weten hoe die op een paard klimt, ik heb daar als simpele ziel niks over te vertellen is mijn mening!
Mijn lijf dus mijn keuze maar ook vice versa.

0oSannuho0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 18:42

Grote oorbellen inhebben is veel gevaarlijker dan een knopje in je kin/lip/neus.

En wat het met hygiene te maken heeft snap ik niet helemaal, er komt echt geen vuil tussen hoor.

paasei_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 19:22

_rosita_ schreef:
MisMartine schreef:
Okee, niemand is het dus met mij eens. Laat ik eens de kant van de duivel kiezen.

Piercings zijn niet hygiënisch vanwege het feit dat het mogelijk is om ontstekingen te krijgen van het zweet, haren, zand, schilfers enzovoort.

Topjes is al zo goed als verboden en dat vind ik maar goed ook. Je hoort je niet te "verkopen" op het paard. En "bloot" gaan is strafbaar, te paard ook

* Ik speel nu de kant van de duivel Clown

haha!

ik denk dat je niet mams niet wilt dat haar 16jarige dochter in een topje ter paard zit en daarom de regel heeft dat dat niet kan.
ik heb er nog nooit van gehoord en verkopen en bloot gaan is strafbaar?
mag ik vragen of jij en je moeder zich in een bepaald geloof verdiepen?

hahaha,,,
wat is erm niet schoon aan een piersing?? dat jij het niet mooi vind betekend nog niet dat het verboden moet worden
als je een topje aan heb ben je niet bloot! bloot is ZONDER topje ik ben 11 er rij toch ook paard in een topje als het heet is!!

o0Michelle0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 19:24

0oSannuho0 schreef:
Grote oorbellen inhebben is veel gevaarlijker dan een knopje in je kin/lip/neus.

En wat het met hygiene te maken heeft snap ik niet helemaal, er komt echt geen vuil tussen hoor.

helemaal mee eens Ja

lizza6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 20:07

helemaal mee eens en wat dacht je van ringen lekker als je paard je eens meesleurt( weg vingers) en wat hygiene betreft een stukje zeep doet wonderen en het ruikt nog lekker ook

JannemanLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 20:52

Ik vind echt niet dat het verboden moet worden. Het is misschien niet hygieënisch maar waarvoor zou het verboden moeten worden. Mensen mogen toch zelf kiezen of ze het mooi vinden of niet. En als ze toevallig op paardrijden zitten. Ik zou zelf nooit zo'n piercing nemen maar ik vind dat het niet verboden hoef te worden Lachen

Starbreeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 12:45

Ja hehe bij een operatie in het ziekenhuis moet dat uit en af vanwege infectiegevaar aan het geopereerde. Maar wat heeft dat met paardrijden te maken?? Lekker slimme opmerking van iemand die totaal niet weet waar ze het over heeft

xxLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 12:48

Nee , vind ik niet, Knipoog

Luce86Hera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 16:07

Lijkt me niet echt uitmaken of je nu wel of geen piercings in hebt... dat moet je allemaal lekker zelf weten!

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 16:09

Nou het lijkt mij enkel op 1 plaats toch wel uitmaken.. Kan me niet voorstellen dat als je er 1 tussen je benen habt zitten, je nog fijn kan paardrijden (of juist wel Knipoog)

verder tepel piercing en navel geen problemen mee... (spreekt uit eigen ervaring)

Elixir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 17:16

_Lola_ schreef:
Nou het lijkt mij enkel op 1 plaats toch wel uitmaken.. Kan me niet voorstellen dat als je er 1 tussen je benen habt zitten, je nog fijn kan paardrijden (of juist wel Knipoog)

verder tepel piercing en navel geen problemen mee... (spreekt uit eigen ervaring)

Hahahaha, aan die piercings dacht ik ook al Pling Haha!
Stel je voor Huilen van het lachen Op, neer (aaauw), op, neer (aaaaaauw) Haha! Whahaha, het idee alleen al Cool