want alleen een plank voor de kop is het niet

Ze willen 1 ding horen en dat is dat het goed is, alle andere is niet waar, uit de hoogte en gezeik...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

otje1992 schreef:nikki160287 schreef:Bovendien rijdt ook echt niet half nederland ermee. Was een paar jaar geleden 'in', om zo maar te zeggen. Nu zie ik er nagenoeg niemand meer mee rijden! Zegt misschien ook wel iets....
Knap van je dat je over heel nederland kan kijken![]()
En we hebben het hier over een elastiek en niet over atoombommen enz.![]()
zo kan ik er nog wel een paar verzinnen ..
Haha Nadya schreef:Zo jammer dat zo'n pony afhankelijk is van zulke domme mensen. Echt triest.
Weer iemand die niet kan spellen......
jullie zeggen wat over ons maar ........................
otje1992 schreef:Nadya schreef:Zo jammer dat zo'n pony afhankelijk is van zulke domme mensen. Echt triest.
Doe even normaal zegjullie zeggen wat over ons maar ........................
en als het oo zoo triest is.
kijk je hier uberhaubt nog dan ? als wij er goede ervaringen mee hebben dan mogen wij er toch mee rijden.
ja pech dat het bij jullie niet goed is afgelopen hier bij ons gaat het super
kom een keer kijken zou ik zeggen![]()
otje1992 schreef:Nadya schreef:Zo jammer dat zo'n pony afhankelijk is van zulke domme mensen. Echt triest.
Doe even normaal zegjullie zeggen wat over ons maar ........................
en als het oo zoo triest is.
kijk je hier uberhaubt nog dan ? als wij er goede ervaringen mee hebben dan mogen wij er toch mee rijden.
ja pech dat het bij jullie niet goed is afgelopen hier bij ons gaat het super
kom een keer kijken zou ik zeggen![]()

ze rijd hier alleen wel zonder elastiek maar je kan zien dat hij NIET HANGERIG is