Enneeehh, dankzij jou schreef ik TS

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LoveUggs schreef:Ik ook..
Ik wil iets waar ik van kan leren. In de zin van helpen met 'opleiden' van het paard, als en paard dat wat verder is, en die mij dingen kan leren.. Een paard dat zowel kan springen als kan dressuuren...
Kortom, ik ben er nog niet helemaal over uitIk wil zo veel, maar wat is goed voor MIJ? Ik weet dat ik een jong paard prima kan rijden, zolang ik hulp krijg. Anders begin ik er niet aan, vind het wel super om te zien, en te merken dat een jong paard van weinig, zo snel, zo veel kan leren.. Maar ik wil wel hulp kunnen krijgen bij het 'opleiden' van een paard.. Pfff praat nu alsof ik heel wat ben, maar vergeet niet mijn andere kant
Ik ben ook in staat een ouder paard te rijden en veel te leren
Maargoed, voorlopig heb ik Gaspard nog altijd gratis en voor niets, en inmiddels breekt de periode aan, dat ik weer HEEEEEERLIJKE buitenritjes met hem kan en MAG maken!
LoveUggs schreef:Tuurlijk ben ik niet boos!ik las hoog tempo, en daarbij zie ik een paard voor me dat over zn toeren moet worden gereden.. (Laten we van het ergste uitgaan
) niet dat ik denk dat Hopke dat doet, maar daar wou ik op inhaken. Ik weet niet hou oud t paard is, en in welk 'stadium' Hopke is, maar ik wou graag duidelijk maken, dat een paard ook in een rustig tempo, actief kan lopen.
Enneeehh, dankzij jou schreef ik TSeven vergetend dat dit gewoon een topic is waar wij op andere reageren.. En voorlopig heb ik Gaspard nog! Hihi bedankt voor t aanbod! En voorlopig kan ik het me nog niet veroorloven te betalen..
en moeders werkt ook niet mee
Dit gaat pas als ik een goed betaald baantje heb!