ik las hoog tempo, en daarbij zie ik een paard voor me dat over zn toeren moet worden gereden.. (Laten we van het ergste uitgaan
) niet dat ik denk dat Hopke dat doet, maar daar wou ik op inhaken. Ik weet niet hou oud t paard is, en in welk 'stadium' Hopke is, maar ik wou graag duidelijk maken, dat een paard ook in een rustig tempo, actief kan lopen.Enneeehh, dankzij jou schreef ik TS
even vergetend dat dit gewoon een topic is waar wij op andere reageren.. En voorlopig heb ik Gaspard nog! Hihi bedankt voor t aanbod! En voorlopig kan ik het me nog niet veroorloven te betalen..
en moeders werkt ook niet mee
Dit gaat pas als ik een goed betaald baantje heb!

)
en ik denk dat van iedere paardenliefhebber, en iedereen die voor zijn doen fanatiek rijd, het een droom is om ooit eens een eigen paardje te hebben. Vooral jonge kinderen. Nou, voor mij bestaat die droom nog hoor! Maar ik heb hem voorlopig even ver weg opgeborgen, tot ik de mogelijkheid heb, het allemaal te kunnen betalen, en ik dus een goede baan heb enz. Dus voorlopig heb ik nog een hele tijd te gaan om te leren, en om erachterf te komen wat ik leuk vind.
(eigenlijk dus toen pas MIJN paard)