sunnalover schreef:Bedankt voor jullie reacties
little birdy
Bedankt voor de tips! Nee jammer genoeg heb ik geen recentere foto's. Maar binnenkort komt een aantal stalgenootjes weer terug van vakantie dus ik zal eens vragen of ze een keer foto's en evt filmpjes willen maken.
Change
Dankjewel (: Ik heb nog een vraag, hoe zorg ik ervoor dat ze haar achterhand wel buigt, en niet naar binnen valt? Want meestal dondert ze door mijn been heen, maar alleen als ze het moeilijk vindt heb ik het idee. In stap bijvoorbeeld reageert ze prima op mijn been waardoor ze soms juist naar buiten valt, aan de ene kant is dat ook weer niet goed maar als ik haar dan weer ga corrigeren, zou ze dan niet in verwarring komen? Want eigenlijk doet ze dan gewoon wat ik van haar vraag.
Er zitten trouwens ook stukken bij waar ze wel goed buigt, dan beloon ik haar ehm, nogal uitbundig volgens sommige mensen met mijn stemniet dat ik begin te schreeuwen ofzo maar ik doe dan net alsof ze iets geweldigs heeft gedaan (wat voor mij stiekem ook wel waar is
)
Je been er goed bijhouden ; buitenbeen achter de singel en binnenbeen erop, en je hebt je zweepje waarmee je een tikje op de schouder kunt geven. Als het goed is rond ze zich dan door haar gehele lichaam omdat je aangeeft dat ze zich rond moet maken door middel van je been erbij houden en het eventuele tikje van de zweep. Ik ben benieuwd hoe dat gaat!