Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tendance schreef:Euh Jasmijn? Waarom deze reactie op mijn stukje?
Tendance schreef:Dit ging namelijk over het verschil in gedachten tussen wat goed en slecht is bij iemand met een NH achtergrond of iemand met een ander soortige achtergrond....
DDW1190 schreef:Leuk om te zien dat de discussie telkens een andere wending krijgt!
Helemaal mee eens Jasmijn! ik ga dan liever naar een erkende hoefsmid!
helaas maak je zelf meer kapot dan je lief is als je er geen verstand van hebt!
DDW1190 schreef:Ik kijk eerlijk gezegd ook niet zo snel naar anderen als ik zelf moet rijden! heb ook niet echt een idee wat er dan om mij heen gebeurd
Vind het wel leuk om anderen succes te wensen en al helemaal om het te ontvangen!
Af en toe een praatje maken vind ik ook wel leuk, maar dat op zijn tijd
Tendance: Ik heb het zelf meegemaakt dat er bij een van onze (ex)paarden Natuurlijk is bekapt![]()
Zelf heb ik wel een vijl voor de hoeven, maar dat doe ik eigenlijk nooit, alleen voor een wedstrijd om de viezigheid er iets meer af te veilen
DDW1190 schreef:Ik begrijp er zelf ook niks meer van, igg hoorde jouw naam nu ik het zie daar niet te staan!![]()
Er stond bij Jasmijn78: Ik zou weer nooit zelf gaan snijden in mijn paard zijn hoeven na een dagcursusje.
Ik zal eens een stukje proberen op te zoeken over NB, als je daar belang bij hebt
_Bitje_ schreef:ik heb net even die filmpjes van arabesk gekeken, maar ga jij serieus naar een concour om andere combinaties
zo naar beneden te halen? De helft, wat zeg ik, alles op die zagende beelden na, is in mijn ogen helemaal niets
mis mee, alleen ja... zielig muziekje er onder, vertraagd.. lijkt het natuurlijk allemaal een stuk zieliger.
Nee, daar houd ik niet zo van.
Tendance schreef:_Bitje_ schreef:ik heb net even die filmpjes van arabesk gekeken, maar ga jij serieus naar een concour om andere combinaties
zo naar beneden te halen? De helft, wat zeg ik, alles op die zagende beelden na, is in mijn ogen helemaal niets
mis mee, alleen ja... zielig muziekje er onder, vertraagd.. lijkt het natuurlijk allemaal een stuk zieliger.
Nee, daar houd ik niet zo van.
Was er een zielig muziekje dan? Ohhh die had ik bij voorbaat al uitgezet.... Had namelijk al een vermoeden welke klank die zou hebben.
DDW1190 schreef:Er stond bij Jasmijn78: Ik zou weer nooit zelf gaan snijden in mijn paard zijn hoeven na een dagcursusje.
Ik zal eens een stukje proberen op te zoeken over NB, als je daar belang bij hebt