Wat vind je van Gert van den Hof?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wat vind je van Gert van der Hof?

Helemaal geweldig!
93 (21%)
In sommige gevallen een prima oplossing
232 (53%)
Slecht (en ouderwets)
112 (25%)

Totaal aantal stemmen: 437

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 00:03

Cassidy schreef:
Kreeg je hem daarna nog wel het water in? Of heb je dat nooit geprobeerd?

Als de bak nat was liep ie er wel door. En echt het water in hoefde ook niet; was een springpaard dus die moest erover ipv erdoor.
Poosje later is ie verkocht naar een warm land waar weinig regen valt.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 00:04

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 00:09

Sommige Indianenstammen zochten bewust water op bij het zadelmak maken. Konden de paarden niet snel er vandoor, en vielen ze zelf zacht :D

Leuk filmpje, wil ik even delen

http://www.youtube.com/watch?v=L6RuSYwBpzk

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 00:22

Ik ga ook altijd met mijn knollies het water in, in Havelte, maar dan is het bewust en dat was bij Anne niet echt het geval volgens mij...
Vroeger ging ik zelfs met de paarden het water in, die nog maar een maand onder het zadel waren, en nu ook al zijn het dressuurpaarden, gaan ze gewoon het water in....
Ik houd niet van pieppaarden, dus maak ik er direct stoere monsters van!!!
Ik heb dus ook geen hittepetitterige paarden, dat waren ze wel, maar verleren ze zo bij mij... Dat krijg je als je zelf een beetje gek bent!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 07:32

Tendance schreef:
Er was iemand die zei, dat ze nooit steigeren als je het goed doet, daar was haar reactie op. Met jou bericht geef je aan, dat je 1 steigeraar hebt gehad, dus geef je hetzelfde aan als haar, dat het best mogelijk is.
Bij mij heeft nog nooit een paard gesteigerd tijdens het zadelmak maken. Tot ik bij mijn eigen de singel vast wilde doen.
Willen sommig mensen nu alleen nog maar een ander op de vingers tikken?

Volgens mij hadden we het hier over Gert en moeten we niet gaan muggenziften en als je dan reageert lees dan alles.....
Ik weet nu weer waarom ik in 4 jaar nog maar 25 berichten op bokt gepost had...

Je had ook even normaal kunnen reageren Tendance, als we het over offtopic gaan hebben dan sta jij ook bovenaan het lijstje!

Piezze, sorry, ik had het verkeerd begrepen!

pietsie

Re: Wat vind je van Gert van den Hof?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 15:37

nee tendance we kunnen je niet meer missen op bokt haha , ga maar in de ziektewet volgende week !!

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 15:56

XoNo schreef:
Tendance schreef:
Er was iemand die zei, dat ze nooit steigeren als je het goed doet, daar was haar reactie op. Met jou bericht geef je aan, dat je 1 steigeraar hebt gehad, dus geef je hetzelfde aan als haar, dat het best mogelijk is.
Bij mij heeft nog nooit een paard gesteigerd tijdens het zadelmak maken. Tot ik bij mijn eigen de singel vast wilde doen.

Volgens mij hadden we het hier over Gert en moeten we niet gaan muggenziften en als je dan reageert lees dan alles.....

Je had ook even normaal kunnen reageren Tendance, als we het over offtopic gaan hebben dan sta jij ook bovenaan het lijstje!

Mijn reactie is zo omdat je niet de eerste was, die eerst reageert voordat je eerst alles hebt doorgelezen en volgens mij ben ik steeds degene die terug wil naar wat de mensen nou daadwerkelijk van Gert vinden!!!!
Zo abnormaal, omdat ik de vraag al eerder had gesteld om eerst de boel door te lezen voor je reageert, was mijn opmerking niet...
Het is maar een forum, ik val je echt niet persoonlijk aan! Als je al mijn berichten doorleest, dan had je dit al op kunnen merken..

PS heb het even berekend en ongeveer 80% van mijn berichten is ontopic en de rest is offtopic, maar een reactie op een ander offtopic bericht, waarvan zeker 10% weer verband houdt met mijn ervaringen met Gert.

Maar goed, laten we opnieuw beginnen... Hoe is jouw ervaring met Gert?

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 16:13

Plus dat ik in ieder geval uit eigen ervaring over Gert praat en niet zoals sommige mensen, wie de schoen past trekke hem aan, al na het zien van een aantal fimpjes oordeelt.
En als dan iemand uit eigen ervaring praat, dit niet eens aan wil nemen zonder eerst een filmpje te hebben gezien...

Nogmaals wie de schoen past trekke hem aan, dus ook hier val ik niemand persoonlijk mee aan!!!

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 19:58

XoNo schreef:
Tendance schreef:

ok geeft niet ;)

lemon71

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 12:39

Sorry dat ik hier zomaar kom binnen vallen :o maar .......... ik ben op zoek naar iemand die mijn paardje (op een professionele manier) zadelmak kan en wil maken uiteraard ook even een iets doorrijden .... het moet in de omgeving van rotterdam zijn en ik wil hem daar dan ook stallen dus het kan niet bij mij op stal gebeuren hebben jullie wat namen voor mij ? ? Ik moet er wel gelijk bij zeggen dat het niet een van de makkelijkste paarden is hij is onwijs dominant en doet precies wat hij zelf wil hij is een beetje heel erg respectloos .... hij heeft altijd op het land gestaan en is nu ruim een maand gecastreerd maar uiteraard denk hij nog steeds dat hij een hele bink is (helaas) Ik heb hem twee maanden op stal gehad om wat makker te maken maar weinig succes, natuurlijk kan je hem wel borstelen maar een relaxed stukje met hem op het erf wandelen is geen succes , ik heb hem nu weer op het land staan om nog wat te groeien en wil hem in september laten inrijden .... hoop dat jullie wat tips hebben .... ? ?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 13:51

Mindfields woont volgens mij in de buurt van Rotterdam

popcornlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 14:22

Waar ik op stal sta hebben ze ook regelmatig paarden om in te rijden. Ik sta bij Berkleys stables in Berkenwoude.

missje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 16:28

iets verder rijden maar breng hem naar gert,dan weet je zeker dat het goed komt

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 16:35

Tuurlijk komt het goed bij Gert.
Maar ik neem dat er in de buurt ook wel stallen zijn waar je zeker weet dat het goed gedaan wordt!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 16:40

Zou je dan niet beter een apart topic starten? Heb je kans dat je meer mensen bereikt...
Op pagine 26 van een topic over Gert lijkt me niet de beste plek...

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 14:55

lemon71

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 15:14

hartstikke bedankt voor de link ik ga me daar eens in verdiepen en ga ook in de buurt rond kijken nogmaals thanx voor de reacties

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 18:15

Ja er kan wel een slot op, want de meeste tegenstanders zijn via een ander topic verder gegaan...

pietsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 18:17

welk topic is dat dan ,tendance ?
geniet nog maar even van je laatste vrije dag

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 18:20

ja tendance ik zou ook wel willen weten welk topic :)
mag via pb hoor

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 18:37

Tsja als je de discussie niet kunt winnen kun je hem altijd nog vermijden := Maar goed, dan moet je niet een topic beginnen imo. Ben ook wel benieuwd welk topic dat is tendance ;)

_Heleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 19:04

Ik ben ook wel benieuwd welk topic dat is.
Discussie winnen? Hoe kan er hier nu een verliezer of winnaar zijn. Jullie blijven erbij dat hij goed is en wij blijven erbij dat hij niet zo goed is. Wat valt daar nu nog verder over te discussiëren?
Zolang mij het tegendeel niet bewezen is blijf ik nu bij mijn standpunt en daarover mogen jullie zeggen wat je wilt, je kan het niet veranderen.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 19:22

Sinds wanneer is er een wij en een zij?

Ik ben wel benieuwd naar dat andere topic, ik heb nog wel wat tijd over om te lezen :D

_Heleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 19:24

Een wij is de tegenstanders van gert zij is de voorstanders, niet moeilijk toch?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 19:30

_Heleen schreef:
Een wij is de tegenstanders van gert zij is de voorstanders, niet moeilijk toch?

Ik hou er niet van om in groepen ingedeeld te worden.
En tegen- of voorstanders?
Misschien kunnen we het beter hebben over ervaringsdeskundigen?