Waves schreef:janouke schreef:Ik heb niet veel gelezen hier, mar ik wil wel even wat kwijt over totilas
familie van ons (olympisch ruiter/oud-bondscoach) gaat nog vaker naar die internationale wedstrijden. Hij mag dus ook overal komen bij de keuringen/stallen enzo.
Hij zegt dat totilas zo maar een heel normaal paard is, niets bijzonders. zo met rijden en met keuringen is hij maar een heel normaal paard. maar zodra je met been komt gaat hij pas echt mooi bewegen
Dit vond ik wel apart om te horen
Totilas is en blijft apart, kijk ook maar naar het groeten. Hij blijft dan keurig staan en loopt gewoon rustig weg, dit zegt toch iets van zijn karakter terwijl hij een hengst is
Je mag toch hopen dat het op dat niveau wel normaal is om gewoon stil te kunnen staan en rustig weg te kunnen lopen als dat gevraagd wordt.
De gemiddelde shetlander met een kind op z'n rug kan dat nog!![]()
Ik vind dat niet kunnen stilstaan toch wel zo iets bizars, dat is verdorie de absolute basis! Bij die wissel van western en dressuurpaard zie je het ook. http://www.youtube.com/watch?v=vrYOQ52U3LQ Je schaamt je toch rot als engelse ruiter als je dit ziet.
Heb je Salinero wel eens stil zien staan? Zo makkelijk is het blijkbaar dus niet