Topic loopt hartstikke leuk en gezellig toch

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MargrietJonk schreef:Oh dan moet ik ff kijken.ff stangen
grapje hoor
MargrietJonk schreef:Ja nou iedere dag aan de gang is ook niks hoor. Eigenlijk was t uit nood geboren, want ze was zo ontzettend dik geworden van t land, dat ik voor mezelf een schrale troost had, als ik twee x in de week met haar aan de gang was,ging. Nu pluk ik daar echt de vruchten van. Nu af en toe tussen de lange lijnen echt geweldig hoe ze t oppakt! Om je eerlijk te zeggen moet ik mezelf wel afremmen hoor. Ik kan niet wachten dat ik erop zit...
Maar eerst moet je een stevig fundament hebben om verder te kunnen gaan. Ik ben nog steeds bezig met mn bekisting goed te leggen.... Als je begrijpt wat ik bedoel.
CCindy schreef:Ik ben het er niet mee eens dat je niet kunt merken wanneer ze er klaar voor zouden kunnen zijn... Het paard moet gewoon de kans krijgen uit de groeien, en als hij nog een slechte balans heeft of wat slungelig of erg speels loopt, dan is hij er nog niet klaar voor. Ga me nou niet uitmaken voor weet ik wat, want dit denk ik en dat zou inderdaad best wel eens onzin kunnen zijn, maar zo'n probleem is dat nou ook weer niet.
essiesilly schreef:CCindy schreef:Ik ben het er niet mee eens dat je niet kunt merken wanneer ze er klaar voor zouden kunnen zijn... Het paard moet gewoon de kans krijgen uit de groeien, en als hij nog een slechte balans heeft of wat slungelig of erg speels loopt, dan is hij er nog niet klaar voor. Ga me nou niet uitmaken voor weet ik wat, want dit denk ik en dat zou inderdaad best wel eens onzin kunnen zijn, maar zo'n probleem is dat nou ook weer niet.
maar voor je dat kunt merken, moet je ze eerst minstens 1x !!! aan het werk zien dus alsnog vind ik het een nutteloze opmerking
MargrietJonk schreef:Ja nou iedere dag aan de gang is ook niks hoor. Eigenlijk was t uit nood geboren, want ze was zo ontzettend dik geworden van t land, dat ik voor mezelf een schrale troost had, als ik twee x in de week met haar aan de gang was,ging. Nu pluk ik daar echt de vruchten van. Nu af en toe tussen de lange lijnen echt geweldig hoe ze t oppakt! Om je eerlijk te zeggen moet ik mezelf wel afremmen hoor. Ik kan niet wachten dat ik erop zit...
Maar eerst moet je een stevig fundament hebben om verder te kunnen gaan. Ik ben nog steeds bezig met mn bekisting goed te leggen.... Als je begrijpt wat ik bedoel.
essiesilly schreef:CCindy schreef:
maar voor je dat kunt merken, moet je ze eerst minstens 1x !!! aan het werk zien dus alsnog vind ik het een nutteloze opmerking