Kadankovitch schreef:Heer Fabersmid,
Quidquid agis, prudenter agas et respice finem; of om uw simpele hoefsmedenziel te verlichten: wat ge doet, doe het met beleid en let op het einde.
Wie plaatse de zin: "Kadankovitch u weet wel valse tonen te schrijven, als of u de clinic wil saboteren." Uw woorden (gisteren 15:29), niet de mijne. totaal ongepast in dit topic.
Uw sugestie ik zou de clinic willen saboteren, dwingen mij het tegendeel te bewijzen. Daarom maak ik de weg vrij voor een meer objectieve spreker. Ik durf zelf geen naam te noemen, omdat daarmee door U deze persoon ook weer in een kwaaad daglicht zou kunnen worden gesteld.
Kadankovitch
Niet mij als uw smoesje misbruiken, dat is beneden elk laag pijl van een heer van u niveau. U weet donders goed dat het om de persoonlijke aanvallen gaat, die u tegen de Professor schrijft. Of dat nu in een ander topic is dan deze, doet niet ter zaken.
Verbeter u mij maar mocht ik het mis hebben, maar opvallend is hoe u de Professor persoonlijk aanvalt op een wijze onder de gordel. Dat u de clinic liever niet door ziet gaan en zeker niet deel aan wil nemen.
U had dat ook al per pb geschreven en u weet dat ik dat weet omdat de Professor mij een vraag daar over stelde. Ineens nu uit het niks openbaar op het forum in herhaling vallen en mij dan de zondebok maken. Nee edele heer die degen mag u toch echt zelf behouden. U schreef over valse tonen en ik heb op uw valse tonen gewezen, die u van u zelf natuurlijk niet wil horen.
Ik neem hier nu afstand van, zodat u mij niet meer als zwarte piet kan aanwijzen. En dan zal er ook rust van mijn zijde keren, in de hoop dat er van u ook rust weder zal keren.
U laatste zin is voor mij wartaal, maar u behoeft de weg niet vrij te maken omdat die niet vrij gemaakt behoeft te worden. Als de Professor en ook de anderen neem ik aan u gekozen hebben, dan zal u ook de geschikte persoon als spreker zijnde zijn.
Geef gewoon van alle ellende op alle fora mij de schuld en ga op het gezellige punt verder waar u alle gebleven waren.