Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
succes Gerner schreef:Jaren geleden heb ik op mijn opleiding geleerd, dat een zijgang een zijwaartse beweging is met stelling en buiging enkel en alleen in de richting van het zijwaarts gaan.
Dus een zijgang kan dan alleen maar zijn travers renvers, appuyement en keertwending .
Zoals al gezegd, heeft schouderbinnenwaarts een contrastelling in het zijwaarts gaan.
Ik kan het alleen nergens nu even terug vinden.
Grappig is, dat ik me nog wel kan herinneren dat het tevens een examenvraag was.
Professor schreef:Gerner schreef:Jaren geleden heb ik op mijn opleiding geleerd, dat een zijgang een zijwaartse beweging is met stelling en buiging enkel en alleen in de richting van het zijwaarts gaan.
Dus een zijgang kan dan alleen maar zijn travers renvers, appuyement en keertwending .
Zoals al gezegd, heeft schouderbinnenwaarts een contrastelling in het zijwaarts gaan.
Grappig is, dat ik me nog wel kan herinneren dat het tevens een examenvraag was.
Jammer voor u, dat u zo onbelezen bent, en het verkeerd geleerd heeft.
Een zijgang wordt altijd in een verzamelde gang gereden, hoort er ook bij.
SB is de enige zijgang met cotrastelling, van wie u les gehad heeft weet ik niet, maar die wist niet van de hoed en de rand.
FaberSmid schreef:Modie nu moet u zich toch echt even gaan schamen, wat doet u ons hoefsmeden nu aan? Dat er "slechte" hoefsmeden zijn naar uw woorden, wil niet zeggen dat de opleiding slecht is.
FaberSmid schreef:Gelukkig zijn de toelatingseisen nog geldig, leerling hoefsmeden ook de kans geven te leren en ontwikkelen.
Modie aan u de vraag wilt u eens een poging wagen te ervaren hoe makkelijk het is?
Gerner schreef:Citaat:Jaren geleden heb ik op mijn opleiding geleerd, dat een zijgang een zijwaartse beweging is met stelling en buiging enkel en alleen in de richting van het zijwaarts gaan.
Haha, hoezo onbelezen, ik heb gewoon niet dit hele topic doorgelezen.
En les gehad, gewoon jaren geleden op de ORUN opleiding.
Maar ja, er is hier al vaker gezegd op dit forum dat de ORUN waardeloos is.
Maar het maakt me allemaal niet uit hoor, ik was gewoon even weer benieuwd.
Weet je als je een video achteruit speelt, is dan draven ook ineens achterwaarts?
Ik ben benieuwd, wanneer de magnetron gewonnen wordt.
Professor schreef:Werkelijk, u bent zeer onbelezen, er staat in geen één boek of reglement, dat wat u beweert de waarheid is, Schouder Binnenwaarts is een zijgang, omdat hij met een gebogen paard en verzameld paard gereden wordt.
Helaas bewijst dit weer dat Orun een waardelose opleiding is.
Ook uw instelling en lege woorden bewijzen dat.
beantsje schreef:Professor schreef:Het is verschrikkelijk wanneer dit geleerd wordt.
Gewoon niet te geloven.
Eerlijk gezegd geloof ik er niets van want dat zou fundamenteel onjuist zijn; waarschijnlijk heeft betrokkene het niet goed begrepen.