Van voorwaarts gaan gaan sommige paarden alleen maar hoger, slaan op het hoofd vind ik ook niks, ei kapot slaan lijkt me ook niks, ook pijnlijk als je verkeerd slaat denk in (en je moet elke keer een ei meenemen in je broekzak lekker
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Billy schreef:Tsja, voordat er high-tec zwepen waren reed iedereen met rijstokjes...
Daarbij zijn sommige mensen, zoals ik, het niveau stalstokjes niet ontgroeid, en bewijzen die nog regelmatig hun nut
En je paard? Ging het?
Billy schreef:Detour, ik wil graag een demo van in een miliseconde een kwal van de grond rapen op een steigerend peerd en die tussen de oren flatsen![]()
![]()
) en dán? DAn wacht je tot het dier weer omhoog komt en hoppa! je drapeert het tussen de oren!
.
. Mijn pols is ook weer geheeld.
KiWiKo schreef:Ik zou gewoon spongebob inschakelen..............
Utixo schreef:Maar ik ben bang voor kwallen.
Ponylief word inmiddels dit jaar alweer 19, en leeft nog steeds na 15 jaar lief en vooral leed. Mijn pols is ook weer geheeld.
Overigens, de reden dat ze steigerde was omdat ze weer voor 1 van de eerste keren naar eht strand ging, nadat ze de keer daarvoor haar been had gebroken op het strand. Dit was nogal wat revalidatie uiteraard, en niet echt een fijne situatie. Maar dan nog dient ze de lucht niet in te gaan, al is ze nog zo bang. Ponybeest voert erg veel arabierenbloed en als die iets niet wil, doet ze het ook niet. Als ik dus het stijgeren toe had gelaten, had ik kunnen lachen later. Nu schudde ze een keer met de kop, liep diep beledigt achteruit, kreeg nog een schop na, en ging het strand op. Nooit meer problemen gehad met haar. Alhoewel, problemen zat, maar in ieder geval niet meer de lucht in. Onder de man.
Fijn dat je dier er nog is enneh.. Die Arabieren blijven jeugdig in hun bovenpan, he?
KiWiKo schreef:Ik zou gewoon spongebob inschakelen..............

Balou_k schreef:liberty22 schreef:nou nee , is echt not done.
Een paard kan alleen maar steigeren als die stilstaat of bijna stilstaat , voorwaarts rijden dus.
Ik ken een paard dat springt voorwaarts, land op zijn achtebenen, en zo steigert hij dus terwijl hij voorwaarts is
[/quote]