Picasso schreef:Ik vind dat een fijn filmpje Simpelman. Durf verder niet zo goed commentaar te geven op het rijden van een ander, ben het wel eens met het commentaar van Simpelman op de video van Gypsy: voorwaarts was ook wat bij mij naar boven kwam. Zie het eerlijk gezegd wel vaker in filmpjes die hier voorbij komen.... er wordt veel aandacht besteed aan het neerwaarts en het voorwaarts wordt vergeten, terwijl dat volgens mij stap 1 is. Zie soms een krabbelend paard voorbij komen met de neus op de grond maar geen drang naar voren. Fijne filmpjes van bokkers hier vind ik bijvoorbeeld die van Horseware... heb het idee dat die juist begrepen heeft hoe het 'moet'....
hier sluit ik me bij aan. ook mijn posts van begin deze week. Ik heb hem iets meer opgepakt en voorwaarts gevraagd. hij loopt echt super op het moment. Hij reageert super fijn op verligde zit in gallop. dan strekt hij heerlijk naar voren maar dan kan ik hem ook naar de hand toe rijden... heerlijk gevoel. hij voelt dan ook veel groter in zijn bewegingen, je hoort hem echt afdrukken. best feeling ever!!!