Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fransje_70 schreef:Fl orien de Gr aaf was volgens mij vroeger AR instructrice maar is daar mee gestopt om over te stappen naar een meer klassieke richting. Momenteel lest ze ook bij Portugese instructeurs die naar NL worden gehaald en volgens mij rijdt ze een Lusitano.
Air schreef:Fransje_70 schreef:Fl orien de Gr aaf was volgens mij vroeger AR instructrice maar is daar mee gestopt om over te stappen naar een meer klassieke richting. Momenteel lest ze ook bij Portugese instructeurs die naar NL worden gehaald en volgens mij rijdt ze een Lusitano.
Sizzle schreef:Maar wat wil je dan precies zien met die pijltjes?
De rug is totaal anders in een afzet moment dan in een landingsmoment en weer anders in een zweefmoment.
De wet van de traagheid heeft een enorm effect op de romp en daarmee ook op de rug.
Wat vind je van deze rug?
[ [url=m/UVhSjt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sizzle schreef:Jong paard met aangeboren rug afwijking.
Is echter vrolijk en gezond, heeft de spieren op de juiste plek en is klinisch volledig in orde.
Ook de beste fysio in de buurt vind geen enkel probleem in deze rug. Paard heeft totsal geen problemen met ruitergewicht ondanks dat de ruiter echt rijtechnisch bijzonder zwak is.
Enkel zadels zoeken was een beetje lastig
Ofwel, kijk verder dan een plaatje