Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SG1985 schreef:Nog een jong dier. Geniet van de rust en geef het tijd
ElineCath schreef:@SG1985, Klopt zeker wat je zegt over te veel drijven voor de activiteit dat ik ervoor terug krijg, ben hier met mijn instructrice mee bezig om dit af te leren!
@moorcats, Je hebt helemaal gelijk over te diep tijdens de proef, dit gebeurd altijd op wedstrijd. Thuis heeft hij die neiging ook wel, maar is het er goed uit te rijden, op wedstrijd wil dat nog niet helemaal lukken, maar we zijn er mee bezig! Schijnovergangen en tempowisselingen doe ik al heel veel, maar dan met de reden om hem scherper aan het been te krijgen, fijn dat het ook voor de takt werkt! Ik ga er op letten wat je zei over mijn eigen houding, dankje!
EliseXJoelle schreef:[ [url=m/o2jPq1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YMj20s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik weet dat hij nog op de voorhand loopt (hier wordt aangewerkt) Pony is 5 jaar en begint net met het accepteren van de teugel icm nagefelijk/sturen
Joolien schreef:EliseXJoelle schreef:[ [url=m/o2jPq1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YMj20s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik weet dat hij nog op de voorhand loopt (hier wordt aangewerkt) Pony is 5 jaar en begint net met het accepteren van de teugel icm nagefelijk/sturen
Ik zou een jong dier niet met bb rijden, hiermee kun je hem belemmeren en kan een paard zich vastzetten om jouw beweging minder te voelen. Lijkt me niet heel slim als je wilt dat je paard correct gereden wordt
Simpelman schreef:Er is een verband tussen zitbeenknobbels>knieën>kuiten.
Hiermee kunnen we het paard er op biomechanische wijze toe brengen zijn buikspieren in de beweging aan te spannen en de schoft uit te waaieren.
Bareback is dit onmogelijk, je he-bt er een zadel voor nodig, het zadel is een onmisbaar gereedschap net als een bit.
Simpelman schreef:Er is een verband tussen zitbeenknobbels>knieën>kuiten.
Hiermee kunnen we het paard er op biomechanische wijze toe brengen zijn buikspieren in de beweging aan te spannen en de schoft uit te waaieren.
Bareback is dit onmogelijk, je he-bt er een zadel voor nodig, het zadel is een onmisbaar gereedschap net als een bit.