Starbreeze schreef:Dank jullie wel voor het commentaar en het compliment
Wat hebben jullie toch gelijk!! Inderdaad, het neusje moet er veel meer uit, hij moet gaan rijken met zijn neus, doet hij niet op de filmpjes. Daar werken we erg hard aan de laatste tijd en geeft vast al een ander beeld dan de filmpjes. Ik zal zsm iemand vragen dat op te nemen.
Jammer dat ik van vandaag geen filmpje hebjullie waren vast trots op mij geweest haha. Vandaag lekker in de stretch gereden en wat wordt het dan eigenlijk simpel, dan komt het gewoon vanzelf... Loopt ie gewoon op eigen benen en is los aan de voorkant. Ik wil gewoon echt te veel altijd...
Vorig jaar heeft mijn paardje in de staak gezeten vanwege een niet passend zadel. Gelukkig hebben we dat op weten te lossen en heb ik sinds een paar weken nu een mooi maatzadel waar hij super onder loopt. Hij durft nu weer te zakken en zichzelf los te laten (bouncen noem ik datmaar eigenlijk is het dat 'bollen' van de rug, heerlijk is dat).
Wat interessant van die koker trouwens, dus hij heeft juist spanning als je die hoort! Nooit geweten. Vandaag heb ik hem niet gehoord trouwens.
Wat ik trouwens wel moeilijk vind in dat stretchen is ervoor te waken dat hij niet op zijn manier gaat lopen (dus groot en stuwend), dat voelt voor mij heerlijk maar eigenlijk is hij dan van het achterbeen af. Ik schakel dan terug met mijn stem en probeer er zo min mogelijk aan te zitten van voren.
wie niet? We willen te veel te snel en lopen onszelf daarmee in de weg en vertragen de boel ook nog eens

gelukkig zijn we ons er al bewust van haha.. zolang je kritisch bent en wil leren, kan het alleen maar beter gaan denk ik dan